Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyniły się do efektywnej i skutecznej realizacji tego szkolenia.

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny dla nas oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia swoich systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym przedsiębiorstwie.

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem.

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu).

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam.

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.



Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera p. Barbarę

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i niekiedy prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz w przyszłości ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję się jeszcze spotkać.

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie.

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne.

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Gwarancja Zadowolenia ze szkolenia

Gwarancja Zadowolenia ze szkolenia

Szkolenie było za krótkie lub nie do końca spełniło Twoje oczekiwania? Nie został zrealizowany pełen program, albo nie udało Ci się przyswoić całej wiedzy?

Dzięki naszej Gwarancji możesz przyjść jeszcze raz na takie samo szkolenie lub na jego część – bez dodatkowych opłat!

 

Jak skorzystać z Gwarancji?

 

Regulamin Gwarancji Zadowolenia

  1. Uczestnik szkolenia może skorzystać z Gwarancji Zadowolenia po uprzednim napisaniu uzasadnienia powodów swojego niezadowolenia poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres kontakt@edukey.pl;
  2. Pierwsze skorzystanie z Gwarancji nie wymaga akeptacji przez Edukey zasadności powodów podanych w uzasadnieniu, każde kolejne skorzystanie z Gwarancji będzie każdorazowo rozpatrywane przez Edukey i zależne od udowodnienia winy firmy Edukey;
  3. W ramach Gwarancji Zadowolenia uczestnik może skorzystać z takiego samego szkolenia otwartego, jak to w którym poprzednio brał udział;
  4. Gwarancja obejmuje zarówno uczestników szkoleń otwartych, jak również szkoleń zamkniętych;
  5. Zgłoszenia gwarancyjnego (o którym mowa w pkt.1) należy dokonać w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia, którego to zgłoszenie dotyczy;
  6. Termin kolejnego szkolenia otwartego w ramach Gwarancji zostanie ustalony z uczestnikiem w miarę dostępności miejsc na wybrany termin oraz zależnie od zebrania się grupy szkoleniowej w danym terminie (w przypadku nie zebrania się grupy będzie wyznaczany kolejny termin);
  7. Przed szkoleniem realizowanym w ramach Gwarancji Uczestnik zobowiązany jest do okazania dokumentu potwierdzającego jego tożsamość;
  8. Gwarancja nie dotyczy osób uczestniczących w szkoleniach bezpłatnie (np. w ramach projektu dofinansowanego z EFS);
  9. W ramach Gwarancji uczestnik nie otrzyma ponownie materiałów szkoleniowych (rekomendujemy wzięcie ze sobą materiałów z poprzedniego szkolenia) ani kolejnego dyplomu ukończenia szkolenia (poprzedni jest wciąż ważny);
  10. Z Gwarancji można skorzystać tylko w przypadku terminowego uregulowania płatności za szkolenie, którego Gwarancja dotyczy. Zgłoszenie reklamacyjne w ramach Gwarancji nie może być podstawą do wstrzymania płatności za wykonaną usługę.

 

Masz pilne pytanie?
Zadzwoń: (42) 630-80-99
Aybyśmy mogli przygotować dla Państwa ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb prosimy o wypełnienie wszystkich pól poniższego formularza oraz podanie nazwy usługi. Dziękujemy :-)

Jaka usługa Cię interesuje?

Miasto

Imię i nazwisko

Adres e-mail

Telefon kontaktowy

Skąd wiesz o Edukey?

Treść zapytania

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych PIFS