Pracownicy firmy Edukey dołożyli należytej starrannosci aby szkolenie zostało przeprowadzone fachowo, rzeczowo i rzetelnie. Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Edukey jako solidnego partnera w zakresie szkoleń i doradztwa.

Marek Zawadzki, Agrosak S.A.

Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyniły się do efektywnej i skutecznej realizacji tego szkolenia.

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Seminarium spotkało się z dużym zadowoleniem ze strony osób biorących udział w Międzynarodowym Kongresie Kosmetycznym. Z pełnym przekonaniem mogę polecić firmę Edukey, jako doskonałego partnera w zakresie prowadzenia szkoleń.

Kamila Olszewska, Beauty Forum

Firma Edukey jest godna polecenia. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie z ogromną wiedzą i wysokimi umiejętnościami przekazywania wiedzy przez trenera. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko i uznali, że szkolenie przyniesie wymierne korzyści i i ułatwi pracę.

Teresa Wesołowska, MZK Piła Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Szkolenie składało się z szeregu praktycznych ćwiczeń, które cechowały się wysokim poziomem merytorycznym oraz aktywizującą formą. (...) Uczestnicy odbierają je jako przynoszące wymierne korzyści (...). Rzetelne i ciekawe materiały oraz profesjonalizm prowadzącego zasługują na wysoką ocenę.

Artur Augustyn, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.

Firma Edukey zapewniła wysoko wykwalifikowaną, doświadczoną kadrę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe. Trenerzy przekazywali wiedzę w zrozumiałym i dostępnym dla wszystkich języku. Doceniamy zwłaszcza fakt elastyczności firmy i dostosowanie szkoleń do naszych potrzeb (...)

Jadwiga Hałaczkiewicz, Pelion S.A. (Apteki DOZ)

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, wysoki stopień profesjonalizmu, indywidualne podejście do uczestników oraz szeroki zakres wiedzy trenera zasługują na najwyższe uznanie. Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Edukey jako profesjonalną firmę szkoleniową.

Marta Wójcicka, Hotel Focus

Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i niekiedy prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz w przyszłości ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję się jeszcze spotkać.

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, ciekawy i dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb. Uczestnicy zdobyli wiedzę pozwalającą samodzielnie przygotować i zrealizować plan promocji w serwisie społecznościowym.

Product manager, Cintamani Poland

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska

Szkolenie idealnie pasuje dla osób pracujących z dużą ilością danych oraz wieloma excelami. Po szkoleniu obróbka danych oraz raportowanie to przyjemność.

Łukasz Redkiewicz, HANDEN Sp. z o.o.

Firma Edukey jest firmą godną polecenia. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Trener przerobił cały zaplanowany materiał a pozostały czas przeznaczył na omówienie zagadnień, które najbardziej interesowały uczestników szkolenia.

Małgorzata Bądzyńska, Amcor Tobacco Packing Polska Sp. z o.o.

Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny dla nas oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia swoich systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym przedsiębiorstwie.

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 5% - polub nas na facebook.pl/edukeypl
  • 10% - zapisz się na szkolenie na minimum 14 dni przed terminem.
  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Promocje nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Praktyczny warsztat storytellingu - jak napisać opowieść o marce

Praktyczny warsztat storytellingu - jak napisać opowieść o marce

Moja przygoda ze storytellingiem zaczęła się dobrych parę lat temu na szkoleniu z copywritingu. Prowadzący psycholog uczył nas, jak skutecznie wykorzystać dorobek psychologii ewolucyjnej w marketingu. Po kolei przerabialiśmy kolejne modele perswazyjne i sekwencje kampanii marketingowych, by na końcu usłyszeć zdanie:

-  Z tego co wiem, najskuteczniejszą obecnie metodą sprzedaży jest storytelling. Jednak o tym Wam nie opowiem, tylko pisarze to potrafią.

Dziś wiem, że prowadzący nie miał racji. Tworzenia opowieści można się nauczyć. A ja potrafię to udowodnić.  

O storytellingu pisze się dużo w mediach branżowych. Jednak najczęściej jest to tylko powierzchowne dotykanie tematu. Jeśli interesuje Was ta tematyka i macie już dość ogólników oraz przykładów jak robią to znane marki z wielkim budżetem na marketing, proponujemy warsztat. Teorie i definicje zastąpi praktyka, a efektem będzie szkic opowieści o Twojej marce, gotowy do wykorzystania w mailingu, prezentacji lub na landing page.

Uczestnicy szkolenia poznają założenia kampanii storytellingowej, a następnie pod okiem trenera przygotują opowieści o swoich firmach.

Adresaci szkolenia Praktyczny warsztat storytellingu - jak napisać opowieść o marce
Adresaci szkolenia:

Osoby przygotowujące treści marketingowe, zarządzające wizerunkiem, a także zainteresowane sprzedażą poprzez opowieści.

Cel szkolenia Praktyczny warsztat storytellingu - jak napisać opowieść o marce
Cel szkolenia:

Uczestnik opuści warsztat z przygotowaną historią o swojej firmie oraz pakietem wiedzy, jak osadzić tę historię w dalszej komunikacji marketingowej.

Korzyści ze szkolenia Praktyczny warsztat storytellingu - jak napisać opowieść o marce
Korzyści ze szkolenia:

Szkolenie ma formę praktycznego warsztatu obejmującego wykorzystanie technik kreatywnego pisania w tworzeniu narracji marketingowych.

Minimum teorii, maksimum zajęć praktycznych z tekstem.

Program szkolenia Praktyczny warsztat storytellingu - jak napisać opowieść o marce
Program szkolenia:
  1. Struktura i narzędzia opowieści.

Piramida Freytaga – jak pisał Szekspir.

Monomit – melodie, które już raz słyszałem.

Archetypy – klocki do układania opowieści.

  1. Metody kreatywnego pisania

Świadome używanie języka.

Narracja – sztuka budowania światów.

Metody budowania bohaterów z krwi i kości.

Tworzenie rzeczywistości dzięki emocjom.

  1. Opowieści, które sprzedają.

Mit założycielski czy szczęśliwy klient.

Jak publikować i gdzie rozpowszechniać opowieści.

Story w kampanii mailingowej i na WWW.

+  Nasi klienci:

Amcor Cormedia Bluerank Citimani PGF Focus Indesit KWH Delfarma Uniwersytet Łódzki Apteki Dbam o Zdrowie Polskapresse Urząd Miasta Łodzi Fundacja Dalkia

+  Nasi partnerzy:

PIFS Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Inicjatywa Firm Rodzinnych ECCC - Europejski Certyfkat Umiejętności Informatycznych - logo

+  Aktualności