Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyniły się do efektywnej i skutecznej realizacji tego szkolenia.

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu).

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem.

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i niekiedy prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz w przyszłości ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję się jeszcze spotkać.

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne.

Paulina Lewandowska, Oceanic SA



Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera p. Barbarę

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam.

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny dla nas oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia swoich systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym przedsiębiorstwie.

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 5% - polub nas na facebook.pl/edukeypl
  • 10% - zapisz się na szkolenie na minimum 14 dni przed terminem.
  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Promocje nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Marketing internetowy - promocja firmy w internecie

Szkolenie ogólnie wprowadzające w podstawy marketingu internetowego. Omawiamy trendy, formy i narzędzia
promocji firmy w internecie. Podczas warsztatów pokazujemy najczęściej używane narzędzia Google i Facebooka.

Adresaci szkolenia Marketing internetowy - promocja firmy w internecie
Adresaci szkolenia:

Osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem internetowym, przedsiębiorcy chcący znaleźć klientów w
sieci, właściciele sklepów internetowych, osoby szukające pracy w marketingu lub świeżo zatrudnione na
stanowisku z nim powiązanym.

Cel szkolenia Marketing internetowy - promocja firmy w internecie
Cel szkolenia:

Szkolenie ogólnie wprowadzające w podstawy marketingu internetowego. Omawiamy trendy, formy i narzędzia
promocji firmy w internecie. Podczas warsztatów pokazujemy najczęściej używane narzędzia Google i Facebooka.

Korzyści ze szkolenia Marketing internetowy - promocja firmy w internecie
Korzyści ze szkolenia:

? Zdobycie wiedzy na temat social media, czyli mediów społecznościowych
? Pozyskanie wiedzy, jak budować działające strategie public relations w Internecie
? Umiejętności praktyczne związane z działaniami w social media
? Zdobycie wiedzy o efektach komunikacji, trafnym ich rozpoznaniu i metodach analizy

Program szkolenia Marketing internetowy - promocja firmy w internecie
Program szkolenia:

1. Czym jest marketing internetowy?
Najważniejsze pojęcia związane z promocją w Internecie:
- Witryna internetowa, hosting, CMS, unikalny użytkownik, ecommerce,
- Tworzenie serwisu internetowego najważniejsze zasady
- Współczynnik konwersji – definicja i rodzaje,
- SEO/SEM
- Analityka internetowa: ruch, współczynnik odrzuceń,
- PPC: Display Advertising, CPC, CPM, CPL
2. Pozycjonowanie stron
- Jak działa wyszukiwarka Google
- Analiza słów kluczowych, metody i narzędzia, ćwiczenie
- Najważniejsze elementy optymalizacji stron – SEO, ćwiczenie
- Linkowanie – linki dofollow/nofollow, najważniejsze zasady
3. Płatna reklama PPC Adwords, Facebook Ads
- Przygotowanie kampanii Facebook ads - ćwiczenie
4. Pozostałe metody promocji:
- Ogłoszenia
- Marketing lokalny – Google Places, bazy firm, katalogi
- Porównywarki cenowe
- YouTube – metody promocji co jest najważniejsze przy wideomarketingu
- Email marketing
- Artykuły sponsorowane
- Marketing szeptany
5. Triki, ciekawostki, wskazówki
6. Polecane książki, fora i strony internetowe

+  Nasi klienci:

Amcor Cormedia Bluerank Citimani PGF Focus Indesit KWH Delfarma Uniwersytet Łódzki Pelion S.A. Polskapresse Urząd Miasta Łodzi Fundacja Dalkia

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych PIFS

+  Aktualności