Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
...

Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...

Grażyna Bach, Mieszko S.A.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....

Artur Michalski, ROSSMANN Polska


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...

Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.


Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....

Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 10% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Zarządzanie kompetencjami pracowników call-centre

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia:

  • Uporządkowana podstawowa wiedza z zakresu systemowego zarządzania, narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, metod analizy pracy, deterinantów efektywnych systemów kompetencyjnych. 
  • Samodzielne identyfikowanie luk kompetencyjnych. .
  • Umiejętność przeprowadzenia procedury projektowania modelu kompetencyjnego. 
Cel szkolenia  Zarządzanie kompetencjami pracowników call-centre
Cel szkolenia:

Celem usługi jest nabycie i/lub wzmocnienie kompetencji z zakresu zarządzania kompetencjami pracowników call – centre. Po ukończeniu szkolenia Uczestnik:
• Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę z zakresu systemowego zarządzania, narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, metod analizy pracy. Wie jakie są determinanty efektywnych systemów kompetencyjnych.
• Umie samodzielnie identyfikować luki kompetencyjne. Umie powiązać wagę i specyfikę stanowiska z kompetencjami behawioralnymi i ścieżką rozwoju pracownika. Umie przeprowadzić procedurę projektowania modelu kompetencyjnego i zna techniki monitorowania i ewaluacji postępów.
• Ma umiejętność wglądu we własne kompetencje, rozumie znaczenie rozwoju osobistego oraz różnic indywidualnych w kontekście rozwijania kompetencji pracowników. Ma szansę rozwinąć kompetencję społeczną z zakresu zarządzania kompetencjami pracowników.

Program szkolenia  Zarządzanie kompetencjami pracowników call-centre
Program szkolenia:

Poniżej znajduje się proponowany program szkolenia. Zakres i tematyka będzie dostosowana do oczekiwań i potrzeb Uczestników:

  1. Istota systemowego zarządzania: klasyczne i systemowe podejście do zarządzania, elementy składowe systemu zarządzania zasobami ludzkimi, determinanty efektywnych systemów.
  2. Rola i metody analizy pracy. Powiązanie wagi i specyfiki stanowiska z kompetencjami behawioralnymi i ścieżką rozwoju pracownika w branży call - centre
  3. Narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi i możliwość ich powiązania z kompetencjami: rekrutacja i selekcja, programy sukcesji i planowanie ścieżek karier, programy typu Top Talents,
  4. ocena okresowa i zarządzanie efektywnością, wynagrodzenia i premiowanie, szkolenia i rozwój.
  5. Tworzenie modeli kompetencji: procedura projektowania, metody projektowania kompetencji, definiowanie kompetencji i poziomów oceny
  6. Wdrażanie projektu zarządzania kompetencjami: proces informacji pracowników, pomiar poziomów kompetencji i ich ocena, wykorzystywanie wyników pomiaru kompetencji, weryfikowanie systemu zarządzania kompetencjami.

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse