Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....

Artur Michalski, ROSSMANN Polska


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
...

Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...

Grażyna Bach, Mieszko S.A.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....

Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.


Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...

Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 10% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Jak utrzymać zaangażowanie i zmniejszyć rotację wśród konsultantów call-centre

Szkolenie z BUR

Cel szkolenia Jak utrzymać zaangażowanie i zmniejszyć rotację wśród konsultantów call-centre
Cel szkolenia:

Celem usługi jest nabycie i/lub wzmocnienie kompetencji zawodowych z zakresu utrzymywania zaangażowania pracowników oraz zmniejszenia ich rotacji. Po ukończeniu szkolenia Uczestnik:
• Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę z zakresu modeli zaangażowania organizacyjnego, komponentów zaangażowania oraz jego rodzajów. Wie jaki wpływ mają cechy osobowości na zadowolenie i zaangażowanie w pracę oraz rotację pracowników.
• Umie samodzielnie identyfikować kluczowe czynniki zaangażowania pracowników. Umie przeprowadzić rozmowy bieżące wpływające na budowanie zaangażowania i zmniejszenie rotacji (rozmowa oceniająca, korygująca, pochwała).
• Ma umiejętność wglądu we własne zaangażowanie i jego komponenty, rozumie znaczenie rozwoju osobistego oraz różnic indywidualnych w kontekście wpływania na zaangażowanie w podejmowane działania. Ma szansę rozwinąć kompetencję społeczną z zakresu wpływania na zaangażowanie i rotację pracowników.

Korzyści ze szkolenia Jak utrzymać zaangażowanie i zmniejszyć rotację wśród konsultantów call-centre
Korzyści ze szkolenia:
  •  Uporządkowana podstawowa wiedza z zakresu modeli zaangażowania organizacyjnego, komponentów zaangażowania oraz jego rodzajów. Świadomość wpływu cech osobowości na zadowolenie i zaangażowanie w pracę oraz rotację pracowników. 
  • Samodzielne identyfikowanie kluczowych czynnikow zaangażowania pracowników.
  • Umiejętność przeprowadzenia rozmów bieżących z pracownikami, któe wpływają na budowanie zaangażowania i zmniejszenie rotacji (rozmowa korygująca, rozmowa oceniająca, pochwała). 
Program szkolenia Jak utrzymać zaangażowanie i zmniejszyć rotację wśród konsultantów call-centre
Program szkolenia:

oniżej zaprezentowano ramowy program usługi na dwa dni szkolniowe. Tematyka szkolenia będzie dostosowana do potrzeb i oczekiwań Uczestników. 

  • Satysfakcja z pracy, a  zaangażowanie pracowników: czy motywacja to to samo co zaangażowanie? Co to jest zaangażowanie? Kluczowe czynniki zaangażowania pracowników?  Czy zadowoleni z pracy pracownicy, to zawsze zaangażowani pracownicy?
  • Cechy osobowości, a zadowolenie z pracy i zaangażowanie w pracę: osoby neurotyczne, osoby ekstrawertyczne, osoby sumienne
  • Model zaangażowania organizacyjnego wg Meyera i Allena: komponenty zaangażowania (wymiar myślenia, wymiar odczuwania, wymiar działania), rodzaje  zaangażowania (zaangażowanie afektywne, zaangażowanie użytkowe, zaangażowanie normatywne)
  • Tworzenie zaangażowanego i odpowiedzialnego zespołu: rekrutacja i selekcja pracowników, rozwój zespołu (od grupy do zespołu), codzienna praca z zespołem
  • Praktyczne narzędzia i obszary odpowiedzialności kierownika zmiany w budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników w codziennej pracy z zespołem w branży call centre: nagrody i kary, wzbudzanie reguły wzajemności i zaangażowania, odwoływanie się do zasobów i mocnych stron, twórcze wykorzystywanie błędów, poprzez dobór rodzaju zadania, jasny podział i zakres obowiązków, informacje zwrotne o pracy, pochwały i konstruktywna krytyka, poniesienie konsekwencji zaniedbania obowiązków służbowych, odwoływanie się do współzawodnictwa, przywoływanie sukcesów, stymulowanie pracowników do współpracy, jasność celów i misji
  • Rozmowy bieżące i informacje zwrotne wpływające na budowanie zaangażowania: rozmowa motywująca z zespołem, rozmowa oceniająca, rozmowa korygująca zachowanie pracownika, pochwała konkretnego pracownika, pochwała zespołu, rozmowa o oczekiwaniach, rozmowa  o sugestiach, rozmowa o codziennej pracy

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse