Firma Edukey jest firmą godną polecenia. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Trener przerobił cały zaplanowany materiał a pozostały czas przeznaczył na omówienie zagadnień, które najbardziej interesowały uczestników szkolenia.

Małgorzata Bądzyńska, Amcor Tobacco Packing Polska Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, ciekawy i dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb. Uczestnicy zdobyli wiedzę pozwalającą samodzielnie przygotować i zrealizować plan promocji w serwisie społecznościowym.

Product manager, Cintamani Poland

Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny dla nas oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia swoich systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym przedsiębiorstwie.

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.

Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i niekiedy prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz w przyszłości ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję się jeszcze spotkać.

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.

Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, wysoki stopień profesjonalizmu, indywidualne podejście do uczestników oraz szeroki zakres wiedzy trenera zasługują na najwyższe uznanie. Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Edukey jako profesjonalną firmę szkoleniową.

Marta Wójcicka, Hotel Focus

Seminarium spotkało się z dużym zadowoleniem ze strony osób biorących udział w Międzynarodowym Kongresie Kosmetycznym. Z pełnym przekonaniem mogę polecić firmę Edukey, jako doskonałego partnera w zakresie prowadzenia szkoleń.

Kamila Olszewska, Beauty Forum

Pracownicy firmy Edukey dołożyli należytej starrannosci aby szkolenie zostało przeprowadzone fachowo, rzeczowo i rzetelnie. Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Edukey jako solidnego partnera w zakresie szkoleń i doradztwa.

Marek Zawadzki, Agrosak S.A.

Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyniły się do efektywnej i skutecznej realizacji tego szkolenia.

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Szkolenie składało się z szeregu praktycznych ćwiczeń, które cechowały się wysokim poziomem merytorycznym oraz aktywizującą formą. (...) Uczestnicy odbierają je jako przynoszące wymierne korzyści (...). Rzetelne i ciekawe materiały oraz profesjonalizm prowadzącego zasługują na wysoką ocenę.

Artur Augustyn, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.

Szkolenie idealnie pasuje dla osób pracujących z dużą ilością danych oraz wieloma excelami. Po szkoleniu obróbka danych oraz raportowanie to przyjemność.

Łukasz Redkiewicz, HANDEN Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Firma Edukey jest godna polecenia. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie z ogromną wiedzą i wysokimi umiejętnościami przekazywania wiedzy przez trenera. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko i uznali, że szkolenie przyniesie wymierne korzyści i i ułatwi pracę.

Teresa Wesołowska, MZK Piła Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Firma Edukey zapewniła wysoko wykwalifikowaną, doświadczoną kadrę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe. Trenerzy przekazywali wiedzę w zrozumiałym i dostępnym dla wszystkich języku. Doceniamy zwłaszcza fakt elastyczności firmy i dostosowanie szkoleń do naszych potrzeb (...)

Jadwiga Hałaczkiewicz, Pelion S.A. (Apteki DOZ)
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 5% - polub nas na facebook.pl/edukeypl
  • 10% - zapisz się na szkolenie na minimum 14 dni przed terminem.
  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Promocje nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Social media i ePR - promocja firm i instytucji w Internecie

Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej dzialalności? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twoich przedsięwzięć!

MAŁE GRUPY, zwykle poniżej 10 osób

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online na serwisach społecznościowych (Facebook, Google+, Pinterest/Goldenline,LinkedIn, Akazoo.pl/Blogi i mikroblogi: Twitter, Blip/Fora dyskusyjne/Forsquare/Aplikacje mobilne, etc.)

Adresaci szkolenia Social media i ePR - promocja firm i instytucji w Internecie
Adresaci szkolenia:
  • Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR;
  • Brand managerowie,
  • Managerowie ds. komunikacji,
  • Właściciele firm.
Cel szkolenia Social media i ePR - promocja firm i instytucji w Internecie
Cel szkolenia:

Uczestnik szkolenia:

  • Pozna specyfikę polskiego rynku social media,
  • Zapozna się ze wszystkimi nowymi, popularnymi w Polsce i na świecie, trendami związanymi z serwisami społecznościowymi
  • Dowie się, jak można efektywnie wykorzystać social media we współczesnych procesach komunikacyjnych
  • Zdobędzie praktyczną wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych marek, produktów i usług
  • Pozna nowoczesne sposoby promowania treści
Korzyści ze szkolenia Social media i ePR - promocja firm i instytucji w Internecie
Korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy szkolenia poznają szczegółowo nowe narzędzia pracy związane z promocją, reklamą firmy i produktu w Internecie. Zdobyta wiedza pozwoli samodzielnie wykonywać wszelkie dostępne w Internecie działania oparte na opisywanych narzędziach Social Media. Pozwoli ona także zrezygnować z ewentualnego zlecania takich działań firmom zewnętrznym lub lepszego kontrolowania ich pracy.

Program szkolenia Social media i ePR - promocja firm i instytucji w Internecie
Program szkolenia:

Przykładowy program szkolenia z Social Media (w przypadku szkoleń zamkniętych i indywidualnych konsultacji jest on każdorazowo dostosowywany do potrzeb klienta)

1. Jak social media zmieniają i będą zmieniać komunikację w PR

  • Media społecznościowe jako logiczny efekt rozwoju internetu
  • Social media czynnikiem rozwoju biznesu firmy
  • Tradycyjna komunikacja w Public Relations
  • Nowe media – nowe poziomy efektywnej komunikacji:
    • komunikacja publiczna
    • komunikacja bezpośrednia „not-real-time” (wiadomości internetowe, email)
    • komunikacja bezpośrednia „real-time” (chat, telefon, hang-out, skype) 

2. Polski rynek social media

  • Rodzaje internetowych narzędzi komunikacji społecznościowej, przykłady ich zastosowań (Facebook, Google+, Pinterest/Goldenline,LinkedIn, Akazoo.pl/Blogi i mikroblogi: Twitter, Blip/Fora dyskusyjne/Forsquare/Aplikacje mobilne, etc.)
  • Użytkownicy serwisów społecznościowych / adresaci przekazu – klasyfikacja według typów serwisów i modeli użytkowania
  • Media społecznościowe w biznesie: korzyści, typowe słabości i błędy – jak uniknąć zagrożeń
  • Rynek usług komunikacji społecznościowej – jak korzystać z tego co jest rzeczywiscie potrzebne i sensowne

3. Faza pierwsza: Przygotowanie planu i strategii w social media

  • Budowa strategii komunikacji w społecznościach internetowych:
  • określenie celu lub celów działania
    • analiza aktualnej sytuacji, otoczenia konkurencyjnego, własnych zasobów, braków, ewentualnych słabości
    • zdefiniowanie grup dotarcia
    • opracowanie podstawowych przesłań komunikacyjnych
  • Analiza i wybór narzędzi społecznościowej komunikacji
  • Tworzenie harmonogramu, budżetu oraz KPI’s projektu komunikacyjnego
  • Dobór metodologii i narzędzi pomiaru efektów działań
  • Realizacja, monitoring i estymacja kampanii

4. Faza druga: Adaptacja strategii w strukturze organizacji

  • Czy social media są dla mojej firmy/instytucji czyli powrót do fazy pierwszej i odpowiedzi na pytanie, czy masz cele, które możesz zrealizować za pomocą społecznościowych narzędzi?
  • Wiedza, integracja działań i struktur jako podstawy efektywnych działań społecznościowych
  • Social media wykorzystane dobrze lub źle – galeria przypadków i przykładów

5. Faza trzecia: Działanie

  • Jak to wygląda na co dzień – praktyczna realizacja działań w social media
  • Taktyka a strategia, czyli o przewagach dobrze przemyślanej elastyczności
  • A jeśli zdarzy się kryzys…
    • Kryzys jako część twojego planu i strategii
    • Kryzysy realne i kryzysy pozorne
    • Czy to prawda, że każdy kryzys w social media może zostać przekuty na triumf

6. Faza czwarta: Odbiór

  • Dlaczego warto słuchać internautów
  • Jak słuchać, aby Internet dostrzegł i docenił, że słuchamy
  • Narzędzia nasłuchu – darmowe i komercyjne narzędzia do monitorowania społecznościowego internetu

7. Faza piąta: ocena efektów

  • Metody pomiaru –związek z celami i założonymi grupami dotarcia
  • Jak opisać efekty komunikowania się przez social media
    • Wielowymiarowość rezultatów
    • Kwestia trwałości rezultatów działań
    • Efekty uboczne/niezamierzone działań w społecznościach – ważne źródło wiedzy, samowiedzy
  • Narzędzia wspomagające pomiar – narzędzia do monitorowania internetu, systemy statystyk ruchu w poszczególnych źródłach, dedykowane narzędzia do pomiaru social media

8. Jak poznać świat social mediów i społeczności

  • Zaangażowanie i doświadczenia własne
  • Blogi polskie i zagraniczne
  • Fora i serwisy profesjonalne – GoldenLine, LinkedIn
  • Wydarzenia branżowe

+  Nasi klienci:

Amcor Cormedia Bluerank Citimani PGF Focus Indesit KWH Delfarma Uniwersytet Łódzki Apteki Dbam o Zdrowie Polskapresse Urząd Miasta Łodzi Fundacja Dalkia

+  Nasi partnerzy:

PIFS Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Inicjatywa Firm Rodzinnych ECCC - Europejski Certyfkat Umiejętności Informatycznych - logo

+  Aktualności