Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, wysoki stopień profesjonalizmu, indywidualne podejście do uczestników oraz szeroki zakres wiedzy trenera zasługują na najwyższe uznanie. Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Edukey jako profesjonalną firmę szkoleniową.

Marta Wójcicka, Hotel Focus

Pracownicy firmy Edukey dołożyli należytej starrannosci aby szkolenie zostało przeprowadzone fachowo, rzeczowo i rzetelnie. Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Edukey jako solidnego partnera w zakresie szkoleń i doradztwa.

Marek Zawadzki, Agrosak S.A.

Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, ciekawy i dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb. Uczestnicy zdobyli wiedzę pozwalającą samodzielnie przygotować i zrealizować plan promocji w serwisie społecznościowym.

Product manager, Cintamani Poland

Seminarium spotkało się z dużym zadowoleniem ze strony osób biorących udział w Międzynarodowym Kongresie Kosmetycznym. Z pełnym przekonaniem mogę polecić firmę Edukey, jako doskonałego partnera w zakresie prowadzenia szkoleń.

Kamila Olszewska, Beauty Forum

Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska

Firma Edukey jest godna polecenia. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie z ogromną wiedzą i wysokimi umiejętnościami przekazywania wiedzy przez trenera. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko i uznali, że szkolenie przyniesie wymierne korzyści i i ułatwi pracę.

Teresa Wesołowska, MZK Piła Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyniły się do efektywnej i skutecznej realizacji tego szkolenia.

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny dla nas oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia swoich systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym przedsiębiorstwie.

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.

Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i niekiedy prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz w przyszłości ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję się jeszcze spotkać.

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.

Firma Edukey jest firmą godną polecenia. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Trener przerobił cały zaplanowany materiał a pozostały czas przeznaczył na omówienie zagadnień, które najbardziej interesowały uczestników szkolenia.

Małgorzata Bądzyńska, Amcor Tobacco Packing Polska Sp. z o.o.

Szkolenie idealnie pasuje dla osób pracujących z dużą ilością danych oraz wieloma excelami. Po szkoleniu obróbka danych oraz raportowanie to przyjemność.

Łukasz Redkiewicz, HANDEN Sp. z o.o.

Firma Edukey zapewniła wysoko wykwalifikowaną, doświadczoną kadrę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe. Trenerzy przekazywali wiedzę w zrozumiałym i dostępnym dla wszystkich języku. Doceniamy zwłaszcza fakt elastyczności firmy i dostosowanie szkoleń do naszych potrzeb (...)

Jadwiga Hałaczkiewicz, Pelion S.A. (Apteki DOZ)

Szkolenie składało się z szeregu praktycznych ćwiczeń, które cechowały się wysokim poziomem merytorycznym oraz aktywizującą formą. (...) Uczestnicy odbierają je jako przynoszące wymierne korzyści (...). Rzetelne i ciekawe materiały oraz profesjonalizm prowadzącego zasługują na wysoką ocenę.

Artur Augustyn, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 5% - polub nas na facebook.pl/edukeypl
  • 10% - zapisz się na szkolenie na minimum 14 dni przed terminem.
  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Promocje nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych

Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do efektywnego wykorzystywania komputera i Internetu oraz aplikacji biurowych Word i Excel 2010/13 w codziennej pracy.

Współpracujemy z urzędami pracy i instytucjami rynku pracy w zakresie szkoleń indywidualnych, dzięki czemu osoby bezrobotne mogą ubiegać się o finansowanie szkolenia ze środków Urzędu Pracy!

UWAGA: osobom bezrobotnym udział w szkoleniu może sfinansować Urząd Pracy, w którym są zarejestrowani. Wystarczy w UP złożyć wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne. Czas rozpatrywania wniosku to do 30 dni więc warto już dziś podjąć decyzję o odbyciu szkolenia.

EDUKEY s.c. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w WUP w Łodzi o nr: 2.10/00021/201

MAŁE GRUPY, zwykle 6-7 osób.

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w programach MS Office.

Narzędzia i materiały dydaktyczne: Organizator zapewnia stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, skrypty, notatnik i długopis, dyplom ukończenia zajęć.

Podczas szkolenia zapewniamy catering kawowy i lunch kanapkowy.

Ewaluacja: Testy wiedzy PRZED i PO szkoleniu, ankieta oceniająca szkolenia, ankieta 6 dni PO szkoleniu. Raporty dla każdego Klienta.

Zapraszamy również na szkolenia 1-2 dniowe:

Adresaci szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Adresaci szkolenia:

Kurs przeznaczony dla osób, które chcą nauczyć się od podstaw obsługi i efektywnego wykorzystywania komputera i programów biurowych pakietu MS Offcie oraz korzystania z Internetu w pracy. 

Cel szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Cel szkolenia:

Nabycie umiejętności samodzielnej pracy przy komputerze z systemem Windows 7 i swobodnego poruszania się w Internecie, korzystania z poczty e-mail oraz obsługi programów biurowych pakietu MS Office w celu zwiększenia efektywności i kwalifikacji zawodowych. Uniwersalny charakter prezentowanych zagadnień pozwala pokazać możliwości komputera w codziennej pracy administracyjno-biurowej oraz w rozwiązywaniu praktycznych problemów. Metody pomiaru założonych celów szczegółowych: średni wynik testu wiedzy PO będzie o minimum 30% wyższy niż średni wynik testu wiedzy PRZED, ogólna ocena szkolenia w ankietach oceniających usługę wyniesie minimum 4,0/5.

Korzyści ze szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Korzyści ze szkolenia:
  • swodobne korzystanie z komputera oraz poruszanie się po Internecie,
  • korzystanie z poczty internetowej - e-mail,
  • zwiększenie kompetencji zawodowych - dodatkowy atut w CV,
  • zyskanie większych szans na obecnym rynku pracy,
  • podstawowa obsługa programów pakietu MS Office 2007/10.
Program szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Program szkolenia:

HARMONOGRAM: Pobierz

Przykładowy program szkolenia

Blok I. Obsługa komputera i Internetu w środowisku biurowym
12 godzin zegarowych, 2 dni szkoleniowe

Cz. I Wstęp do pracy na komputerze

  • Rozpoznawanie podstawowych części komputera
  • System Windows 7, obsługa

Cz. II Praca na plikach i folderach 
Cz. III Proste programy

  • Praca z dokumentem, zapis, odczyt, zapis w innym formacie
  • Drukowanie

Cz. IV Podstawy Internetu 
Cz. V Korzystanie z przeglądarki internetowej 
Cz. VI Podstawy poczty elektronicznej 

Blok II. Redagowanie pism i dokumentów z wykorzystaniem Programu Word 2010/13
6 godzin zegarowych, 1 dzień szkoleniowy 

Cz. 1. Tworzenie dokumentu i podstawowe operacje
Cz. 2. Zarządzanie plikami
Cz. 3. Zmiana wyglądu tekstu w dokumencie
Cz. 4. Formatowanie akapitu
Cz. 5. Formatowanie dokumentu
Cz. 6. Obiekty (tabele, obrazy, rysunki, wykresy)
Cz. 7. Drukowanie dokumentu

Blok III. Obsługa programu Excel 2010/13 w zastosowaniu biurowym
12 godzin zegarowych, 2 dni szkoleniowe

Cz. 1. Zapoznanie z programem Excel. Wprowadzanie treści

  • Okna programu. Wprowadzanie danych. Edycja komórek.
  • Wyszukiwanie i wybieranie komórek i grup komórek.
  • Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka).

Cz. 2. Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie

  • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek.
  • Formatowanie graficzne.
  • Typy danych i formatowanie według typu danych.
  • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja.

Cz. 3. Formuły i funkcje
Cz. 4. Sortowanie danych i filtry.
Cz. 5. Tworzenie i stosowanie konspektów
Cz. 6. Tworzenie wykresów i grafiki
Cz. 7. Formatowanie warunkowe
Cz. 8. Drukowanie i jego opcje 
Cz. 9. Zarządzanie skoroszytami 

+  Nasi klienci:

Amcor Cormedia Bluerank Citimani PGF Focus Indesit KWH Delfarma Uniwersytet Łódzki Apteki Dbam o Zdrowie Polskapresse Urząd Miasta Łodzi Fundacja Dalkia

+  Nasi partnerzy:

PIFS Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Inicjatywa Firm Rodzinnych ECCC - Europejski Certyfkat Umiejętności Informatycznych - logo

+  Aktualności