Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i niekiedy prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz w przyszłości ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję się jeszcze spotkać.

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.

Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyniły się do efektywnej i skutecznej realizacji tego szkolenia.

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Firma Edukey zapewniła wysoko wykwalifikowaną, doświadczoną kadrę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe. Trenerzy przekazywali wiedzę w zrozumiałym i dostępnym dla wszystkich języku. Doceniamy zwłaszcza fakt elastyczności firmy i dostosowanie szkoleń do naszych potrzeb (...)

Jadwiga Hałaczkiewicz, Pelion S.A. (Apteki DOZ)

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, wysoki stopień profesjonalizmu, indywidualne podejście do uczestników oraz szeroki zakres wiedzy trenera zasługują na najwyższe uznanie. Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Edukey jako profesjonalną firmę szkoleniową.

Marta Wójcicka, Hotel Focus

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Pracownicy firmy Edukey dołożyli należytej starrannosci aby szkolenie zostało przeprowadzone fachowo, rzeczowo i rzetelnie. Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Edukey jako solidnego partnera w zakresie szkoleń i doradztwa.

Marek Zawadzki, Agrosak S.A.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Szkolenie składało się z szeregu praktycznych ćwiczeń, które cechowały się wysokim poziomem merytorycznym oraz aktywizującą formą. (...) Uczestnicy odbierają je jako przynoszące wymierne korzyści (...). Rzetelne i ciekawe materiały oraz profesjonalizm prowadzącego zasługują na wysoką ocenę.

Artur Augustyn, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.

Szkolenie idealnie pasuje dla osób pracujących z dużą ilością danych oraz wieloma excelami. Po szkoleniu obróbka danych oraz raportowanie to przyjemność.

Łukasz Redkiewicz, HANDEN Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, ciekawy i dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb. Uczestnicy zdobyli wiedzę pozwalającą samodzielnie przygotować i zrealizować plan promocji w serwisie społecznościowym.

Product manager, Cintamani Poland

Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska

Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny dla nas oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia swoich systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym przedsiębiorstwie.

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.

Firma Edukey jest godna polecenia. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie z ogromną wiedzą i wysokimi umiejętnościami przekazywania wiedzy przez trenera. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko i uznali, że szkolenie przyniesie wymierne korzyści i i ułatwi pracę.

Teresa Wesołowska, MZK Piła Sp. z o.o.

Seminarium spotkało się z dużym zadowoleniem ze strony osób biorących udział w Międzynarodowym Kongresie Kosmetycznym. Z pełnym przekonaniem mogę polecić firmę Edukey, jako doskonałego partnera w zakresie prowadzenia szkoleń.

Kamila Olszewska, Beauty Forum

Firma Edukey jest firmą godną polecenia. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Trener przerobił cały zaplanowany materiał a pozostały czas przeznaczył na omówienie zagadnień, które najbardziej interesowały uczestników szkolenia.

Małgorzata Bądzyńska, Amcor Tobacco Packing Polska Sp. z o.o.
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 5% - polub nas na facebook.pl/edukeypl
  • 10% - zapisz się na szkolenie na minimum 14 dni przed terminem.
  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Promocje nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych

Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do efektywnego wykorzystywania komputera i Internetu oraz aplikacji biurowych Word i Excel 2010/13 w codziennej pracy.

Współpracujemy z urzędami pracy i instytucjami rynku pracy w zakresie szkoleń indywidualnych, dzięki czemu osoby bezrobotne mogą ubiegać się o finansowanie szkolenia ze środków Urzędu Pracy!

UWAGA: osobom bezrobotnym udział w szkoleniu może sfinansować Urząd Pracy, w którym są zarejestrowani. Wystarczy w UP złożyć wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne. Czas rozpatrywania wniosku to do 30 dni więc warto już dziś podjąć decyzję o odbyciu szkolenia.

EDUKEY s.c. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w WUP w Łodzi o nr: 2.10/00021/201

MAŁE GRUPY, zwykle 6-7 osób.

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w programach MS Office.

Narzędzia i materiały dydaktyczne: Organizator zapewnia stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, skrypty, notatnik i długopis, dyplom ukończenia zajęć.

Podczas szkolenia zapewniamy catering kawowy i lunch kanapkowy.

Ewaluacja: Testy wiedzy PRZED i PO szkoleniu, ankieta oceniająca szkolenia, ankieta 6 dni PO szkoleniu. Raporty dla każdego Klienta.

Zapraszamy również na szkolenia 1-2 dniowe:

Adresaci szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Adresaci szkolenia:

Kurs przeznaczony dla osób, które chcą nauczyć się od podstaw obsługi i efektywnego wykorzystywania komputera i programów biurowych pakietu MS Offcie oraz korzystania z Internetu w pracy. 

Cel szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Cel szkolenia:

Nabycie umiejętności samodzielnej pracy przy komputerze z systemem Windows 7 i swobodnego poruszania się w Internecie, korzystania z poczty e-mail oraz obsługi programów biurowych pakietu MS Office w celu zwiększenia efektywności i kwalifikacji zawodowych. Uniwersalny charakter prezentowanych zagadnień pozwala pokazać możliwości komputera w codziennej pracy administracyjno-biurowej oraz w rozwiązywaniu praktycznych problemów. Metody pomiaru założonych celów szczegółowych: średni wynik testu wiedzy PO będzie o minimum 30% wyższy niż średni wynik testu wiedzy PRZED, ogólna ocena szkolenia w ankietach oceniających usługę wyniesie minimum 4,0/5.

Korzyści ze szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Korzyści ze szkolenia:
  • swodobne korzystanie z komputera oraz poruszanie się po Internecie,
  • korzystanie z poczty internetowej - e-mail,
  • zwiększenie kompetencji zawodowych - dodatkowy atut w CV,
  • zyskanie większych szans na obecnym rynku pracy,
  • podstawowa obsługa programów pakietu MS Office 2007/10.
Program szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Program szkolenia:

HARMONOGRAM: Pobierz

Przykładowy program szkolenia

Blok I. Obsługa komputera i Internetu w środowisku biurowym
12 godzin zegarowych, 2 dni szkoleniowe

Cz. I Wstęp do pracy na komputerze

  • Rozpoznawanie podstawowych części komputera
  • System Windows 7, obsługa

Cz. II Praca na plikach i folderach 
Cz. III Proste programy

  • Praca z dokumentem, zapis, odczyt, zapis w innym formacie
  • Drukowanie

Cz. IV Podstawy Internetu 
Cz. V Korzystanie z przeglądarki internetowej 
Cz. VI Podstawy poczty elektronicznej 

Blok II. Redagowanie pism i dokumentów z wykorzystaniem Programu Word 2010/13
6 godzin zegarowych, 1 dzień szkoleniowy 

Cz. 1. Tworzenie dokumentu i podstawowe operacje
Cz. 2. Zarządzanie plikami
Cz. 3. Zmiana wyglądu tekstu w dokumencie
Cz. 4. Formatowanie akapitu
Cz. 5. Formatowanie dokumentu
Cz. 6. Obiekty (tabele, obrazy, rysunki, wykresy)
Cz. 7. Drukowanie dokumentu

Blok III. Obsługa programu Excel 2010/13 w zastosowaniu biurowym
12 godzin zegarowych, 2 dni szkoleniowe

Cz. 1. Zapoznanie z programem Excel. Wprowadzanie treści

  • Okna programu. Wprowadzanie danych. Edycja komórek.
  • Wyszukiwanie i wybieranie komórek i grup komórek.
  • Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka).

Cz. 2. Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie

  • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek.
  • Formatowanie graficzne.
  • Typy danych i formatowanie według typu danych.
  • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja.

Cz. 3. Formuły i funkcje
Cz. 4. Sortowanie danych i filtry.
Cz. 5. Tworzenie i stosowanie konspektów
Cz. 6. Tworzenie wykresów i grafiki
Cz. 7. Formatowanie warunkowe
Cz. 8. Drukowanie i jego opcje 
Cz. 9. Zarządzanie skoroszytami 

+  Nasi klienci:

Amcor Cormedia Bluerank Citimani PGF Focus Indesit KWH Delfarma Uniwersytet Łódzki Apteki Dbam o Zdrowie Polskapresse Urząd Miasta Łodzi Fundacja Dalkia

+  Nasi partnerzy:

PIFS Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Inicjatywa Firm Rodzinnych ECCC - Europejski Certyfkat Umiejętności Informatycznych - logo

+  Aktualności