Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i niekiedy prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz w przyszłości ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję się jeszcze spotkać.

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.

Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska

Pracownicy firmy Edukey dołożyli należytej starrannosci aby szkolenie zostało przeprowadzone fachowo, rzeczowo i rzetelnie. Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Edukey jako solidnego partnera w zakresie szkoleń i doradztwa.

Marek Zawadzki, Agrosak S.A.

Firma Edukey jest firmą godną polecenia. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Trener przerobił cały zaplanowany materiał a pozostały czas przeznaczył na omówienie zagadnień, które najbardziej interesowały uczestników szkolenia.

Małgorzata Bądzyńska, Amcor Tobacco Packing Polska Sp. z o.o.

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, wysoki stopień profesjonalizmu, indywidualne podejście do uczestników oraz szeroki zakres wiedzy trenera zasługują na najwyższe uznanie. Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Edukey jako profesjonalną firmę szkoleniową.

Marta Wójcicka, Hotel Focus

Szkolenie składało się z szeregu praktycznych ćwiczeń, które cechowały się wysokim poziomem merytorycznym oraz aktywizującą formą. (...) Uczestnicy odbierają je jako przynoszące wymierne korzyści (...). Rzetelne i ciekawe materiały oraz profesjonalizm prowadzącego zasługują na wysoką ocenę.

Artur Augustyn, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.

Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny dla nas oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia swoich systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym przedsiębiorstwie.

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, ciekawy i dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb. Uczestnicy zdobyli wiedzę pozwalającą samodzielnie przygotować i zrealizować plan promocji w serwisie społecznościowym.

Product manager, Cintamani Poland

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Seminarium spotkało się z dużym zadowoleniem ze strony osób biorących udział w Międzynarodowym Kongresie Kosmetycznym. Z pełnym przekonaniem mogę polecić firmę Edukey, jako doskonałego partnera w zakresie prowadzenia szkoleń.

Kamila Olszewska, Beauty Forum

Szkolenie idealnie pasuje dla osób pracujących z dużą ilością danych oraz wieloma excelami. Po szkoleniu obróbka danych oraz raportowanie to przyjemność.

Łukasz Redkiewicz, HANDEN Sp. z o.o.

Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyniły się do efektywnej i skutecznej realizacji tego szkolenia.

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Firma Edukey jest godna polecenia. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie z ogromną wiedzą i wysokimi umiejętnościami przekazywania wiedzy przez trenera. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko i uznali, że szkolenie przyniesie wymierne korzyści i i ułatwi pracę.

Teresa Wesołowska, MZK Piła Sp. z o.o.

Firma Edukey zapewniła wysoko wykwalifikowaną, doświadczoną kadrę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe. Trenerzy przekazywali wiedzę w zrozumiałym i dostępnym dla wszystkich języku. Doceniamy zwłaszcza fakt elastyczności firmy i dostosowanie szkoleń do naszych potrzeb (...)

Jadwiga Hałaczkiewicz, Pelion S.A. (Apteki DOZ)
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 5% - polub nas na facebook.pl/edukeypl
  • 10% - zapisz się na szkolenie na minimum 14 dni przed terminem.
  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Promocje nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google (SEO) - od podstaw

Codziennie tysiące osób szukają Twoich usług i produktów w Google.

Wiesz jak do nich dotrzeć? NIE? Poznaj SEO!

Promocja w wyszukiwarkach jest jedną z najbardziej skutecznych form marketingu dzięki odwróceniu tradycyjnego procesu komunikacji. Teraz to klient sam szuka Twoich usług! Pomóż mu je odnaleźć. Poznaj narzędzia i metody dzięki którym zaistniejesz w wyszukiwarce Google w sposób bezpieczny i trwały. Szybko przełoży się to na zyski. Zapraszamy na szkolenie.

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online w wyszukiwarce Google i na przykładowych serwisach (np. każdy może analizować włąsny serwis) oraz stronach narzędzi SEO.

  • UWAGA: Obecnie szkolenie realizowane jest jedynie w formie ZAMKNIĘTEJ "In company" lub w postaci konsultacji indywidualnych (obie formy wyceniane indywidualnie). Niestety nie organizujemy terminów szkoleń otwartych z tego tematu.

Jedna godzina konsultacji kosztuje:

1 osoba - 150 złotych brutto za godzinę szkolenia
2 osoby - 190 złotych brutto za godzinę szkolenia
3 osoby - 230 złotych brutto za godzinę szkolenia

Minimalny czas konsultacji to 4 godziny. Cena może ulec zmianie jeśli konsultacja będzie miała miejsce poza Łodzią/Warszawą.

 

Adresaci szkolenia Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google (SEO) - od podstaw
Adresaci szkolenia:
  • specjaliści od marketingu, reklamy, Public Relations i Media Relations (SEO PR),
  • programiści i projektanci stron internetowych,
  • copywriterzy, dziennikarze i redaktorzy,
  • właściciele firm, handlowcy i osoby prowadzące sklep internetowy,
  • oraz wszyscy chcący wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (15 mln użytkowników).
Cel szkolenia Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google (SEO) - od podstaw
Cel szkolenia:

Nabycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do samodzielnego pozycjonowanie serwisu internetowego w wyszukiwarce Google. Poznanie metod optymalizacji treści i kodu strony, zdobywania linków z innych serwisów oraz narzędzi do mierzenia efektywności działań i trendów.

Korzyści ze szkolenia Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google (SEO) - od podstaw
Korzyści ze szkolenia:

Zwiększysz efektywność kosztową prowadzonych działań marketingowych, nauczysz się jak mierzyć ich efekty, a dzięki wysokim pozycjom w Google dotrzesz do tysięcy potencjalnych klientów. Dowiesz się także jak kontrolować pracę agencji SEO.

Program szkolenia Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google (SEO) - od podstaw
Program szkolenia:

Przykładowy program szkolenia:
8 godzin dydaktycznych + przerwy (7 godzin zegarowych)

  • Czy warto? Trochę statystyk i trendów.
  • Co wpływa na pozycje? Podstawy działania wyszukiwarki Google.
  • Jak dobrać Słowa Kluczowe? Narzędzia i sposoby analizy.
  • Jak poznać trendy wyszukiwań? Google Trends.
  • Co to jest Long Tail? Nowe strategie pozycjonowania.
  • Główne czynniki wpływające na pozycjonowanie wg ekspertów.
  • Optymalizacja kodu serwisu internetowego.
  • Optymalizacja treści publikowanych na stronie.
  • Problemy z indeksacją stron serwisu.
  • System poleceń – pozyskiwanie linków zewnętrznych.
  • ePR a SEO PR oraz czym jest depozycjonowanie.
  • SEO a Social Media i +1 – czy występuje synergia?
  • Monitorowanie działań SEO w Google Webmaster Tools.
  • Więcej kontroli! Monitorowanie działań SEO w Google Analytics.
  • Jak mierzyć efektywność? Śledzenie konwersji (np. sprzedaży)

+  Nasi klienci:

Amcor Cormedia Bluerank Citimani PGF Focus Indesit KWH Delfarma Uniwersytet Łódzki Apteki Dbam o Zdrowie Polskapresse Urząd Miasta Łodzi Fundacja Dalkia

+  Nasi partnerzy:

PIFS Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Inicjatywa Firm Rodzinnych ECCC - Europejski Certyfkat Umiejętności Informatycznych - logo

+  Aktualności