Adresaci szkolenia: osoby z różnych działów organizacji, które muszą czasem przedstawić różnego rodzaju informacje w ciekawy i zrozumiały sposób. Zarówno osoby prezentujące raporty i wyniki przed zarządem, chcące przedstawić w kreatywny sposób zalety produktu, prowadzące zebrania lub prezentujące wyniki prac projektowych nad nowym produktem. Trenerzy prowadzący szkolenia oraz studenci prowadzący referaty.
Korzyści ze szkolenia:
- Zwiększenie skuteczności sprzedaży (prezentacje sprzedażowe)
- ...
MAŁE GRUPY, zwykle poniżej 10 osób.
Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca w programie MS PowerPoint 2010 przy rozwiązywaniu ćwiczeń symulujących zadania i problemy z realnej pracy. Trener doradza, udziela praktycznych wskazówek, odpowiada na pytania.
Program szkolenia:
8 godzin dydaktycznych + przerwy
Program szkolenia:
Program szkolenia znajduje się przy terminie danego szkolenia (zakładka "Najbliższe terminy") ponieważ może się on nieco różnić zależnie od trenera prowadzącego jak i długości szkolenia.
Dodatkowo za każdym razem trener dostosowuje program szkolenia do potrzeb grupy, aby uczestnicy kursu wynieśli z niego jak najwięcej i uzupełnili ewentualne braki w umiejętnościach.