Szkolenie idealnie pasuje dla osób pracujących z dużą ilością danych oraz wieloma excelami. Po szkoleniu obróbka danych oraz raportowanie to przyjemność.

Łukasz Redkiewicz, HANDEN Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Firma Edukey jest godna polecenia. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie z ogromną wiedzą i wysokimi umiejętnościami przekazywania wiedzy przez trenera. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko i uznali, że szkolenie przyniesie wymierne korzyści i i ułatwi pracę.

Teresa Wesołowska, MZK Piła Sp. z o.o.

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, wysoki stopień profesjonalizmu, indywidualne podejście do uczestników oraz szeroki zakres wiedzy trenera zasługują na najwyższe uznanie. Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Edukey jako profesjonalną firmę szkoleniową.

Marta Wójcicka, Hotel Focus

Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, ciekawy i dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb. Uczestnicy zdobyli wiedzę pozwalającą samodzielnie przygotować i zrealizować plan promocji w serwisie społecznościowym.

Product manager, Cintamani Poland

Seminarium spotkało się z dużym zadowoleniem ze strony osób biorących udział w Międzynarodowym Kongresie Kosmetycznym. Z pełnym przekonaniem mogę polecić firmę Edukey, jako doskonałego partnera w zakresie prowadzenia szkoleń.

Kamila Olszewska, Beauty Forum

Szkolenie składało się z szeregu praktycznych ćwiczeń, które cechowały się wysokim poziomem merytorycznym oraz aktywizującą formą. (...) Uczestnicy odbierają je jako przynoszące wymierne korzyści (...). Rzetelne i ciekawe materiały oraz profesjonalizm prowadzącego zasługują na wysoką ocenę.

Artur Augustyn, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.

Firma Edukey zapewniła wysoko wykwalifikowaną, doświadczoną kadrę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe. Trenerzy przekazywali wiedzę w zrozumiałym i dostępnym dla wszystkich języku. Doceniamy zwłaszcza fakt elastyczności firmy i dostosowanie szkoleń do naszych potrzeb (...)

Jadwiga Hałaczkiewicz, Pelion S.A. (Apteki DOZ)

Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i niekiedy prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz w przyszłości ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję się jeszcze spotkać.

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Firma Edukey jest firmą godną polecenia. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Trener przerobił cały zaplanowany materiał a pozostały czas przeznaczył na omówienie zagadnień, które najbardziej interesowały uczestników szkolenia.

Małgorzata Bądzyńska, Amcor Tobacco Packing Polska Sp. z o.o.

Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny dla nas oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia swoich systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym przedsiębiorstwie.

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.

Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyniły się do efektywnej i skutecznej realizacji tego szkolenia.

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska

Pracownicy firmy Edukey dołożyli należytej starrannosci aby szkolenie zostało przeprowadzone fachowo, rzeczowo i rzetelnie. Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Edukey jako solidnego partnera w zakresie szkoleń i doradztwa.

Marek Zawadzki, Agrosak S.A.
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 5% - polub nas na facebook.pl/edukeypl
  • 10% - zapisz się na szkolenie na minimum 14 dni przed terminem.
  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Promocje nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Marketing internetowy od podstaw - promocja firmy w internecie

Forma szkolenia:  

Systematyczny wykład ukazujący proces przygotowywania strategii komunikacji w internecie połączony z ćwiczeniami i warsztatem dla uczestników które uczą korzystania z najważniejszych narzędzie od Google i Facebooka.
Adresaci szkolenia Marketing internetowy od podstaw - promocja firmy w internecie
Adresaci szkolenia:

Osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem internetowym, przedsiębiorcy chcący znaleźć klientów w sieci, właściciele sklepów internetowych, osoby szukające pracy w marketingu lub świeżo zatrudnione na stanowisku z nim powiązanym.

Korzyści ze szkolenia Marketing internetowy od podstaw - promocja firmy w internecie
Korzyści ze szkolenia:
  • Zdobycie wiedzy na temat social media, czyli mediów społecznościowych
  • Pozyskanie wiedzy, jak budować działające strategie public relations w Internecie
  • Umiejętności praktyczne związane z działaniami w social media
  • Zdobycie wiedzy o efektach komunikacji, trafnym ich rozpoznaniu i metodach analizy
Program szkolenia Marketing internetowy od podstaw - promocja firmy w internecie
Program szkolenia:

1.  Czym jest marketing internetowy?

Najważniejsze pojęcia związane z promocją w Internecie:

- Witryna internetowa, hosting, CMS, unikalny użytkownik, ecommerce,

- Tworzenie serwisu internetowego najważniejsze zasady

- Współczynnik konwersji – definicja i rodzaje,

- SEO/SEM

- Analityka internetowa: ruch, współczynnik odrzuceń,  

- PPC: Display Advertising, CPC, CPM, CPL

2. Pozycjonowanie stron

- Jak działa wyszukiwarka Google

- Analiza słów kluczowych, metody i narzędzia, ćwiczenie

- Najważniejsze elementy optymalizacji stron – SEO, ćwiczenie

- Linkowanie – linki dofollow/nofollow, najważniejsze zasady

3. Płatna reklama PPC Adwords, Facebook Ads

- Przygotowanie kampanii Facebook ads - ćwiczenie

4. Pozostałe metody promocji:

- Ogłoszenia

- Marketing lokalny – Google Places, bazy firm, katalogi

- Porównywarki cenowe

- YouTube – metody promocji co jest najważniejsze przy wideomarketingu

- Email marketing

- Artykuły sponsorowane

- Marketing szeptany

5. Triki, ciekawostki, wskazówki

6. Polecane książki, fora i strony internetowe

Marketing internetowy od podstaw - promocja firmy w internecie

Już od:

414,63 NETTO

Najbliższe terminy i miasta

(42) 630-80-99
kontakt@edukey.pl

+  Nasi klienci:

Amcor Cormedia Bluerank Citimani PGF Focus Indesit KWH Delfarma Uniwersytet Łódzki Apteki Dbam o Zdrowie Polskapresse Urząd Miasta Łodzi Fundacja Dalkia

+  Nasi partnerzy:

PIFS Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Inicjatywa Firm Rodzinnych ECCC - Europejski Certyfkat Umiejętności Informatycznych - logo

+  Aktualności