Trener: Mirosław Marketing - Social Media
Dziennikarz, bloger, przedsiębiorca. Właściciel specjalizującej się w społecznościowej promocji firmy iEM, trener i ekspert od społeczności. Weteran internetowych mediów, znawca i smakosz społecznościowego życia w sieci. Poszukiwacz i znajdywacz. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (dziennikarstwo, nauki polityczne i socjologia) i University of Miami (Communications, Internet).
Pełen opis trenera
Online od samego jego początku Internetu w Polsce. Współtwórca „Rzeczpospolitej” w Internecie. Współpracował z najważniejszymi mediami, „Rzeczpospolitą”, Radiem BBC, „Newsweekiem”, Telewizją Polską, miesięcznikiem „Press”, TOK FM i z wieloma innymi.
Specjalizuje się w szkoleniach na temat social i content marketingu, promocji i komunikacji w serwisach społecznościowych. Samodzielnie tworzy oryginalne, wszechstronne i aktualne programy szkoleń. Jako trener i szkoleniowiec pracował z dziennikarzami Mediów Regionalnych (koncern Mecom), blogerami sieci blogów profesjonalnych Blomedia, marketingowcami firmy OSRAM, z PR-wymi agencjami MultiPR i Grayling, podyplomowymi studentami PR Uniwersytetu Warszawskiego, jak również ze studentami Uniwersytetu Kieleckiego oraz z firmą AP Edukacja.
Jako iEM, przewodnik i partner firm w świecie internetowych społeczności, na Facebooku, na blogach, na mikroblogach, na forach internetowych i w Youtube. Współpracował i współpracuje m. in. z LG Electronics, OSRAM, Diageo, Peugeot, Nokia, Era, eSKY.pl, Pat&Rub, SupernovaIDMFund, MultiPR, Mediapolis.
W trakcie swojej kariery współpracował jako autor z magazynem THINKTANK, portalem Interaktywnie.com i serwisem SDP. Jeden w wiodących blogerów w branżowym serwisie Wirtualne Media. Autor popularnej strony Social Media dla Profesjonalistów by iEM na Facebooku i licznej grupy o tej samej nazwie w serwisie GoldenLine. Prawie zawsze obecny na facebook.com/usidus i na twitter.com/usidus.