Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska

Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i niekiedy prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz w przyszłości ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję się jeszcze spotkać.

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, wysoki stopień profesjonalizmu, indywidualne podejście do uczestników oraz szeroki zakres wiedzy trenera zasługują na najwyższe uznanie. Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Edukey jako profesjonalną firmę szkoleniową.

Marta Wójcicka, Hotel Focus

Szkolenie składało się z szeregu praktycznych ćwiczeń, które cechowały się wysokim poziomem merytorycznym oraz aktywizującą formą. (...) Uczestnicy odbierają je jako przynoszące wymierne korzyści (...). Rzetelne i ciekawe materiały oraz profesjonalizm prowadzącego zasługują na wysoką ocenę.

Artur Augustyn, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.

Szkolenie idealnie pasuje dla osób pracujących z dużą ilością danych oraz wieloma excelami. Po szkoleniu obróbka danych oraz raportowanie to przyjemność.

Łukasz Redkiewicz, HANDEN Sp. z o.o.

Firma Edukey jest godna polecenia. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie z ogromną wiedzą i wysokimi umiejętnościami przekazywania wiedzy przez trenera. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko i uznali, że szkolenie przyniesie wymierne korzyści i i ułatwi pracę.

Teresa Wesołowska, MZK Piła Sp. z o.o.

Firma Edukey jest firmą godną polecenia. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Trener przerobił cały zaplanowany materiał a pozostały czas przeznaczył na omówienie zagadnień, które najbardziej interesowały uczestników szkolenia.

Małgorzata Bądzyńska, Amcor Tobacco Packing Polska Sp. z o.o.

Seminarium spotkało się z dużym zadowoleniem ze strony osób biorących udział w Międzynarodowym Kongresie Kosmetycznym. Z pełnym przekonaniem mogę polecić firmę Edukey, jako doskonałego partnera w zakresie prowadzenia szkoleń.

Kamila Olszewska, Beauty Forum

Pracownicy firmy Edukey dołożyli należytej starrannosci aby szkolenie zostało przeprowadzone fachowo, rzeczowo i rzetelnie. Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Edukey jako solidnego partnera w zakresie szkoleń i doradztwa.

Marek Zawadzki, Agrosak S.A.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Firma Edukey zapewniła wysoko wykwalifikowaną, doświadczoną kadrę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe. Trenerzy przekazywali wiedzę w zrozumiałym i dostępnym dla wszystkich języku. Doceniamy zwłaszcza fakt elastyczności firmy i dostosowanie szkoleń do naszych potrzeb (...)

Jadwiga Hałaczkiewicz, Pelion S.A. (Apteki DOZ)

Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, ciekawy i dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb. Uczestnicy zdobyli wiedzę pozwalającą samodzielnie przygotować i zrealizować plan promocji w serwisie społecznościowym.

Product manager, Cintamani Poland

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny dla nas oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia swoich systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym przedsiębiorstwie.

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.

Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyniły się do efektywnej i skutecznej realizacji tego szkolenia.

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Sale komputerowe / szkoleniowe na wynajem - Poznań

Sala komputerowa w Poznaniu
(61) 448 65 37, kontakt@edukey.pl

Czy wiecie Państwo, że efektywność szkolenia lub spotkania biznesowego nie zależy jedynie od motywacji uczestników? Nowoczesne, funkcjonalne i odpowiednio wyposażone sale, wykwalifikowana oraz empatyczna obsługa, jak również sprawna infrastruktura techniczna to klucz do sukcesu!

Doświadczenie w dziedzinie szkoleń zdobyte przez Edukey pozwoliło zrozumieć nam potrzeby, pragnienia i wymagania wszystkich klientów. Wiemy doskonale, że przyjazne otoczenie w znakomitym stopniu poprawia wydajność i skuteczność prowadzonych szkoleń. Proponujemy zatem Państwu wynajem nowoczesnych sal szkoleniowych w Poznaniu, w niezwykle atrakcyjnych cenach. Chcąc dopasować pomieszczenia do wymagań każdego klienta, zapewniamy możliwość zmiany ich aranżacji w sale komputerowe lub konferencyjne. Nie uciekamy w półśrodki. Oferujemy najnowszy sprzęt komputerowy z pakietem Office 2010 (za dopłatą 2013 lub inny).

Dlaczego akurat nasze sale?

Sala szkoleniowa

  1. Dogodna lokalizacja – biuro położone jest w centrum Poznania (przy ul. Garbary 95, obok skrzyżowania z ul. Małe Garbary – wejście od ulicy Garbary), nieopodal Starego Miasta i rzeki Warty. Z naszych okien możecie Państwo podziwiać zabytkowy Ostrów Tumski.
  2. Łatwy dojazd – znajdujemy się przy dużej arterii komunikacyjnej, dlatego bez trudu dojadą Państwo do nas autobusem, tramwajem oraz samochodem. Obok budynku znajdują się dwa duże parkingi, co skutecznie rozwiązuje problem ze znalezieniem wolnego miejsca postojowego.
  3. Wysoki standard – mieścimy się w awangardowym biurowcu Carlsberga. Nasze sale zapewniają dogodne warunki szkoleniowe za sprawą eleganckiego wystroju i przestronności oraz dzięki nowoczesnemu wyposażeniu. O odpowiednią temperaturę pomieszczeń dba wydajny system klimatyzacji, a chwili relaksu dostarczy Państwu taras z widokiem na Stare Miasto znajdujący się na 6 piętrze.
  4. Brak barier architektonicznych – jesteśmy otwarci na potrzeby osób starszych, niepełnosprawnych i z ograniczoną sprawnością ruchową. Wejście do budynku ułatwiają szerokie drzwi dostępne bezpośrednio z poziomu chodnika (od ul. Małe Garbary, chodnik wzdłuż budynku pod zadaszeniem) oraz winda.
  5. Udogodnienia dla trenerów – przewidujemy możliwość noclegu dla trenerów. Zapewniamy ponadto miejsce parkingowe pod budynkiem.
  6. Wyposażenie:
    • sale mieszczące do 12 miejsc szkoleniowych;
    • nowoczesne i funkcjonalne meble biurowe – wygodne krzesła o podwyższonym standardzie, długi stół konferencyjny z miejscem do ukrycia kabli;
    • wydajne laptopy Samsung oraz HP
    • legalne oprogramowanie: Windows 7 i pakiet MS Office 2010 (opcjonalnie za dopłatą inne wersje MS Office oraz specjalistyczne programy komputerowe);
    • projektor o wysokiej rozdzielczości i jasności (HD Ready);
    • ekran projekcyjny Nobo;
    • flipchart na kółkach Nobo Barracuda;
    • zdalny pilot do prezentacji i wskaźnik laserowy z funkcją myszki;
    • dostęp do bezprzewodowego Internetu oraz sieci Ethernet.
  7. Na życzenie klienta zapewniamy ponadto:
    • kącik cateringowy (ciepłe i zimne napoje oraz przekąski;
    • dostęp do drukarki i skanera.
  8. Możliwości dostosowania sal do indywidualnych potrzeb, np.:
    • szkoleń komputerowych;
    • szkoleń miękkich;
    • spotkań biznesowych, informacyjnych, prezentacji;
    • konferencji.
  9. Zaufanie do nas potwierdzają referencje od zadowolonych klientów

 

OFERTA I CENY:

OPCJA CENA
Wynajem sali szkoleniowej/konferencyjnej
(flipchart, projektor multi., pilot do prezentacji ze wskaźnikiem laserowym, max 12 osób +trener)

40 PLN /godzinę
(Weekendy i po g.16:00 -
70 PLN /g.)

Wynajem sali komputerowej
(wszystko co powyżej + max 12 laptopów, myszki, Windows 7, Office 2010 Home & Business. Za dodatkową opłatą: MS Office 2016/13 i Widnows 10)
50 PLN /godzinę
(Weekendy i po g.16:00 -
80 PLN /g.)
Catering – przerwy kawowe
(kawa, herbata, śmietanki, woda, ciastka, paluszki)
15 PLN /os. za dzień
Catering – przerwy obiadowe
(obiady w zaprzyjaźnionej restauracji niedaleko od sali szkoleniowej – wcześniejszy wybór z karty dań)
od 20 PLN /os. za dzień
Przygotowanie materiałów szkoleniowych (wydruk i bindowanie) 0,20 PLN /str. cz.b.
+8zł bindowanie /szt.

Wszystkie ceny netto, należy doliczyć podatek VAT. Oferta ważna do grudnia 2016 roku.

!!! RABATY przy dłuższym wynajmie lub/i stałej współpracy !!!

 

 

KONTAKT

Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą lub/i poznaniem dostępnych terminów, zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00:

  • ul. Garbary 95, lokal 134 (klatka A, VI piętro), Poznań.
  • tel.: (42) 630 80 99 lub (61) 448 65 37
  • e-mail: kontakt@edukey.pl

Masz szybkie pytanie?
Zadzwoń: (42) 630-80-99
Aybyśmy mogli przygotować dla Państwa ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb prosimy o wypełnienie wszystkich pól poniższego formularza oraz podanie nazwy usługi. Dziękujemy :-)

Jaka usługa Cię interesuje?

Miasto

Imię i nazwisko

Adres e-mail

Telefon kontaktowy

Skąd wiesz o Edukey?

Treść zapytania

+  Nasi klienci:

Amcor Cormedia Bluerank Citimani PGF Focus Indesit KWH Delfarma Uniwersytet Łódzki Apteki Dbam o Zdrowie Polskapresse Urząd Miasta Łodzi Fundacja Dalkia

+  Nasi partnerzy:

PIFS Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Inicjatywa Firm Rodzinnych ECCC - Europejski Certyfkat Umiejętności Informatycznych - logo

+  Aktualności