Szkolenie składało się z szeregu praktycznych ćwiczeń, które cechowały się wysokim poziomem merytorycznym oraz aktywizującą formą. (...) Uczestnicy odbierają je jako przynoszące wymierne korzyści (...). Rzetelne i ciekawe materiały oraz profesjonalizm prowadzącego zasługują na wysoką ocenę.

Artur Augustyn, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.

Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i niekiedy prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz w przyszłości ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję się jeszcze spotkać.

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Pracownicy firmy Edukey dołożyli należytej starrannosci aby szkolenie zostało przeprowadzone fachowo, rzeczowo i rzetelnie. Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Edukey jako solidnego partnera w zakresie szkoleń i doradztwa.

Marek Zawadzki, Agrosak S.A.

Szkolenie idealnie pasuje dla osób pracujących z dużą ilością danych oraz wieloma excelami. Po szkoleniu obróbka danych oraz raportowanie to przyjemność.

Łukasz Redkiewicz, HANDEN Sp. z o.o.

Firma Edukey jest godna polecenia. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie z ogromną wiedzą i wysokimi umiejętnościami przekazywania wiedzy przez trenera. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko i uznali, że szkolenie przyniesie wymierne korzyści i i ułatwi pracę.

Teresa Wesołowska, MZK Piła Sp. z o.o.

Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska

Seminarium spotkało się z dużym zadowoleniem ze strony osób biorących udział w Międzynarodowym Kongresie Kosmetycznym. Z pełnym przekonaniem mogę polecić firmę Edukey, jako doskonałego partnera w zakresie prowadzenia szkoleń.

Kamila Olszewska, Beauty Forum

Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyniły się do efektywnej i skutecznej realizacji tego szkolenia.

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Firma Edukey jest firmą godną polecenia. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Trener przerobił cały zaplanowany materiał a pozostały czas przeznaczył na omówienie zagadnień, które najbardziej interesowały uczestników szkolenia.

Małgorzata Bądzyńska, Amcor Tobacco Packing Polska Sp. z o.o.

Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny dla nas oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia swoich systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym przedsiębiorstwie.

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach.

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.

Firma Edukey zapewniła wysoko wykwalifikowaną, doświadczoną kadrę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe. Trenerzy przekazywali wiedzę w zrozumiałym i dostępnym dla wszystkich języku. Doceniamy zwłaszcza fakt elastyczności firmy i dostosowanie szkoleń do naszych potrzeb (...)

Jadwiga Hałaczkiewicz, Pelion S.A. (Apteki DOZ)

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia, wysoki stopień profesjonalizmu, indywidualne podejście do uczestników oraz szeroki zakres wiedzy trenera zasługują na najwyższe uznanie. Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Edukey jako profesjonalną firmę szkoleniową.

Marta Wójcicka, Hotel Focus

Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, ciekawy i dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb. Uczestnicy zdobyli wiedzę pozwalającą samodzielnie przygotować i zrealizować plan promocji w serwisie społecznościowym.

Product manager, Cintamani Poland
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

O zespole Edukey    

 

Łukasz Matuszewski
Dyrektor zarządzający, członek zarządu

Z branżą IT i internetową związany od 2005 roku. Od zawsze rozdarty między zainteresowaniami ścisłymi i humanistycznymi… W 2007 roku skończył Socjologię zasobów ludzkich na UŁ, jednocześnie rozwijając swoje umiejętności tworzenia stron internetowych i ich pozycjonowania w Google.

Po 1,5 roku pracy w Bluerank (jednej z największych w Europie agencji marketingu w wyszukiwarkach internetowych) stworzył portal TwojaEuropa.pl (który docierał do 130 000 użytkowników miesięcznie).

W 2010 roku, korzystając ze swej znajomości branży IT oraz doświadczenia żony w projektach unijnych stworzyli razem firmę Edukey zajmującą się szkoleniami komputerowymi. Do 2014 roku wraz z zespołem rozszerzył ofertę szkoleń Edukey na całą Polskę organizując szkolenia otwarte w 7 największych miastach a szkolenia zamknięte na terenie całego kraju.

Koordynował projekty unijne na łączną kwotę prawie 3 mln zł (w tym 1 inwestycyjny POIG, 4 szkolenowe POKL i 2 szkoleniowe z RPO). Posiada certyfikat Prince 2.

W Edukey odpowiada przede wszystkim za strategię firmy, działania marketingowe i IT, reprezentację firmy oraz dobór kadry trenerskiej i merytorykę szkoleń.

W 2015 roku wybrany do zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, a od 2016 roku w zarządzie oddziału łódzkiego Inicjatywy Firm Rodzinnych.

Wieczorami rozwija swoje pasje związane z marketingiem internetowym, zarządzaniem i psychologią biznesu. Od dziecka miłośnik gór i pływania. W ostatnich latach zgłębia tajemnice jazdy konnej, nart, żagli i nurkowania.

 


 

Beata Matuszewska
Dyrektor finansowy, członek zarządu

Od dziecka lubiła odkładać kieszonkowe od rodziców, aby realizować swoje marzenia oraz obdarowywać bliskich prezentami. Już w szkole podstawowej pełniła funkcję skarbnika i poznała wartość pieniądza. Tak właśnie zrodziła się jej smykałka do zarządzania finansami i pozyskiwania dofinansowań unijnych… a naprawdę ma się czym pochwalić! Z jej innowacyjnym podejściem i głową pełną pomysłów zawsze jest o krok przed innymi.

Absolwentka Socjologii Zasobów Ludzkich na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego i Studiów Podyplomowych Przygotowanie Pedagogiczne – studia kwalifikacyjne.

Na początku swojej kariery zawodowej w 2008 roku: złożyła wraz z mężem projekt w ramach bardzo obleganego Działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na stworzenie portalu internetowego pod tytułem: TwojaEuropa.pl. Kolejki do złożenia wniosku były dłuższe, niż w PRLu, chętni nocowali pod urzędem, aby zarezerwować miejsce. Mimo ogromnej konkurencji osiągnęła sukces i pozyskała dofinansowanie.

Ukończyła dziesiątki szkoleń z zakresu pozyskiwania funduszy unijnych i realizacji projektów. Akademię Specjalistów ds. Projektów Społecznych – profesjonalne metodyki Project Management ukończyła z najlepszym wynikiem w grupie.

W 2010 r. wraz z mężem Łukaszem stworzyła Edukey, gdzie zajmowała się sprzedażą i obsługą klienta, a obecnie pełni funkcję Dyrektora Finansowego. Zajmuje się zarządzeniem operacyjnym, opieką nad kadrami i finansami spółki, w tym pozyskiwaniem funduszy unijnych. Jest także pomysłodawcą i koordynatorem serwisu TwojaEuropa.pl.

W 2015 roku została Fundatorem Fundacji Inteligentnej Edukacji, której celem jest promocja i działanie na rzecz rozwoju i nowoczesnych technologii.

U innych ludzi ceni poczucie humoru i pasję w działaniu. Uważa, że szczęście to stan umysłu. Uwielbia jeździć na rowerze i czytać książki Terrego Pratchetta. Łono natury to dla Beaty przepis na udany relaks. Wraz z mężem wspiera organizację World Wide Fund for Nature (WWF).

 


 

Patrycja Wajszczyk
Menadżer ds klientów kluczowych

Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Doświadczenie w branży szkoleniowej zdobywała od 2011 roku zaczynając od eMarketingu poprzez organizację szkoleń, koordynację i ewaluację projektów EFS po koordynowanie szkoleń zamkniętych i kontakt z Klientem instytucjonalnym. Obecnie jest głównodowodzącą przy wdrażaniu Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS SUS 2.0 w Edukey.

Miłośniczka przemysłów kreatywnych i designu, autorka publikacji naukowych w Studiach Ekonomicznych Regionu Łódzkiego na temat polskiego i łódzkiego sektora kreatywnego. Współpracowała z Urzędem Miasta Łodzi przy tworzeniu interaktywnej mapy firm kreatywnych.


Excela zna na poziomie zaawansowanym, posiada certyfikat MOS (Microsoft Office Specialist). Ukończyła m.in. szkolenia z zakresu Zarządzania projektami europejskimi, Rozliczania projektów z pomocą publiczną w ramach POKL, Zarządzania projektami wg standardu PMBOK Guide.

W pracy ceni profesjonalizm, etykę, sprawną komunikację i szybkość w działaniu, te zasady również stara się stosować na co dzień w Edukey.

Jak przystało na miłośniczkę kreatywności, czas wolny poświęca na prace manualne, a w szczególności decoupage i wszelkiego rodzaju DIY. Uwielbia tworzyć elementy wystroju wnętrz i projektować własne meble.

 


 

Magdalena Kruszyńska
Koordynator szkoleń otwartych

Absolwentka kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi oraz stosunków międzynarodowych. Z branżą szkoleniową związana od dwóch lat.

W Edukey od 2015 roku, zajmuje się logistyczną organizacją szkoleń dla klientów indywidualnych, a coraz częściej także dla klientów biznesowych. Odpowiada również za rekrutację trenerów IT, z którymi stara się wypracować długofalową, owocną dla obu stron współpracę w zakresie szkoleń.

Prywatnie jest aktywnym wolontariuszem Szlachetnej Paczki. Uwielbia literaturę Dana Browna, a także skandynawskie kryminały.

W życiu stara się kierować słowami, że człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to kim jest. Nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi. Dlatego zawsze możemy liczyć na jej pozytywną energię i uśmiech, które wprowadza do naszego zespołu :)

  

 


 

Izabela Pożycka

Specjalista ds organizacji szkoleń

W Edukey odpowiada za organizację szkoleń otwartych, dba o ciągłość działania biura firmy w Łodzi.

Obecnie na 5 roku studiów z Informatyki w Geografii (Geoinformacja) na Uniwersytecie Łódzkim, planuje związać swoją przyszłość z branżą IT i programowaniem.

 


 

Dawid Olczak
Trener IT, Ekspert ds certyfikacji

Szybki, wytrwały i skuteczny. Trener z ponad 2000 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z obsługi komputera (środowisko Windows), Microsoft Office 2007-2016 oraz platform e-learnigowych.

Wyzwania to dla niego bułka z masłem. Doświadczony w prowadzeniu kursów dla różnych grup wiekowych oraz osób niepełnosprawnych. Aktywnie udziela się w cyfrowym świecie informacji i na kilku stronach o IT.

Gdy tylko znajdzie chwilę wolnego czasu bierze plecak i wyrusza w niezapomniane podróże po świecie. Jednak to Świat Technologii jest dla niego prawdziwym rajem na ziemi. Zawsze wie pierwszy o nowinkach IT :)


 

Katarzyna Peredzyńska 
Młodszy specjalista ds organizacji szkoleń


W Edukey odpowiedzialna za kontakt z klientem, obsługę organizacyjną szkoleń oraz ich promowanie, uzupełnianie baz dotyczących klientów, sali szkoleniowych, trenerów, analizowanie rynku, konkurencji oraz pisanie artykułów na serwisy prowadzone przez Edukey.

Obecnie studiuje na IV roku Gospodarki Przestrzennej na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją przyszłość chciałaby związać z planowaniem oraz gospodarowaniem przestrzenią. Pełni również rolę Lidera w Akademii Przyszłości. 

 


Agnieszka Gałązka
Junior eMarketing specialist

Studentka Business Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

W Edukey odpowiada za kontakt z klientem,  obsługę organizacyjną szkoleń, przygotowanie sali, cateringu, promowanie szkoleń w Internecie, tworzenie i uzupełnianie baz danych klientów, sal szkoleniowych, trenerów, poszukiwanie nowych tematów szkoleniowych, analiza rynku, konkurencji, trendów szkoleniowych oraz pisanie artykułów na serwisy prowadzone przez Edukey.

Prywatnie uwielbia podróżować i poznawać nowe kultury. W poprzednich latach z zapałem brała udział w wielu wymianach międzynarodowych między innymi w Bułgarii, Francji, Turcji, Wielkiej Brytanii,  w swoim domu gościła również wolontariuszy z Indii. Teraz przygotowuje się do czteromiesięcznego pobytu w USA.  


 

 Michał Kaźmierczak

Copywriter, fotoreporter

Od zawsze patrzył na świat pod innym kątem. Jego umysł to twardy dysk kreatywnych pomysłów. Początkowo chciał zostać kierowcą ciężarówki… Jednak, gdy jako dziecko, całkiem przypadkiem z resztą – w czarnobiałym telewizorze zobaczył spot reklamowy, jego świat przewrócił się do góry nogami. Później już tylko studiował z pasją tematy związane z marketingiem oraz mediami i… niespodziewanie został profesjonalnym fotoreporterem.

Adobe Photoshop i Lightroom? To dla niego bułka z masłem.

Na tym nie poprzestał. Kilka lat później, gdy tylko ukończył International Marketing na Uniwersytecie Łódzkim, dołączył do prestiżowego grona polskich copywriterów oraz content marketerów.

W 2014 r. zrealizował prestiżowy projekt X-Culture. Pracował nad rozwiązaniami biznesowymi w międzynarodowym zespole pod kierownictwem profesorów i marketingowych specjalistów z Uniwersytetu Karoliny Północnej, USA.

Znajomi mawiają o nim: „człowiek o dwóch twarzach – pasjonat content marketingu, szalony copywriter, w innym wcieleniu fotoreporter i znawca mediów tradycyjnych. Czasami rzuci ciekawą historią. Zawsze chodzi pod prąd swoimi ścieżkami. Jeszcze nigdy nie ułożył pasjansa w pracy”.

W wolnych chwilach – pasjonat starych autobusów Ikarus i zabytkowej motoryzacji. Uwielbia pisać, bawić się treścią. Co roku jeździ na Węgry. Pytany dlaczego, nie umie odpowiedzieć. Po prostu uwielbia ten kraj.

Rzeźbi słowem i tworzy kontent w www.conversacja.pl

Współpracuje z Polską Agencją Fotografów FORUM.

Od niedawna związany także z Edukey. Jest wszędzie tam, gdzie rodzą się projekty marketingowe. 

 


 

Oczywiście najważniejsi w naszym zespole są TRENERZY!

Ich pełną listę znajedziecie na stronie: Nasi trenerzy

 


 

 

Masz szybkie pytanie?
Zadzwoń: (42) 630-80-99
Aybyśmy mogli przygotować dla Państwa ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb prosimy o wypełnienie wszystkich pól poniższego formularza oraz podanie nazwy usługi. Dziękujemy :-)

Jaka usługa Cię interesuje?

Miasto

Imię i nazwisko

Adres e-mail

Telefon kontaktowy

Skąd wiesz o Edukey?

Treść zapytania

+  Nasi klienci:

Amcor Cormedia Bluerank Citimani PGF Focus Indesit KWH Delfarma Uniwersytet Łódzki Apteki Dbam o Zdrowie Polskapresse Urząd Miasta Łodzi Fundacja Dalkia

+  Nasi partnerzy:

PIFS Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Inicjatywa Firm Rodzinnych ECCC - Europejski Certyfkat Umiejętności Informatycznych - logo

+  Aktualności