Zapraszamy na szkolenie dedykowane dla osób w wieku zbliżonym do Twojego, które pozwoli Ci efektywnie i wydajnie pracować w programie MS Word i zwiększy Twoją atrakcyjność na rynku pracy. Znając dobrze obsługę edytora tekstu pracujesz szybciej i efektywniej, sprawnie radząc sobie z formatowaniem i tworzeniem dokumentów.
Podczas szkolenia poznasz podstawy formatowania tekstów, tworzenia numeracji, tabel oraz wstawiania ilustracji. Szybko stworzysz potrzebne dokumenty oraz z łatwością nadasz im pożądany wygląd. Zrobisz wrażenie na Twoich przełożonych, współpracownikach i klientach.
Forma szkolenia: Małe grupy (do 10 osób). Warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca w programie MS Word na praktycznych przykładach.
Zapewniamy: trenera z doświadczeniem, stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, dyplom ukończenia szkolenia, materiały szkoleniowe (skrypty, notatniki, długopisy) oraz przerwy kawowe.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które posługują się komputerem, jednak nie korzystały z programu MS Word 2010/2013/2016/365, bądź wykorzystywały go w małym zakresie i chcą poznać jego możliwości i nauczyć się aktywnie wykorzystywać go w pracy.
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu nauczenie podstaw obsługi programu MS Word 2010/2013/2016/365 - poprawnego formatowania dokumentów tekstowych do wykorzystania w różnych celach praktycznych (oferty, dyplomy i inne dokumenty używane w biurze)
Korzyści ze szkolenia:
- oszczędzisz sporo czasu realizując zadania łatwiej i szybciej,
- sprawniej spożądzisz różnego rodzaju pisma (np. pisma urzędowe, ofert)
- podwyższysz poziom kompetencji zawodowych,
- zwiększysz szanse na awans lub znalezienie ciekawej i dobrze płatnej pracy
- łatwo przechowasz informacje tekstowe
- szybko i atrakcyjnie zaprezentujesz efekty swojej pracy.
Program szkolenia:
7 godzin zegarowych, 8 godzin dydaktycznych - 1 dzień szkoleniowy
- Tworzenie dokumentu i podstawowe operacje
- Okno programu
- Wprowadzanie tekstu
- Edycja ustawień dokumentu
- Zapisywanie, otwieranie i opcje
- Formatowanie tekstu
- Zmiana ustawień czcionki
- Edycja akapitów
- Rozmiaszczanie tekstów
- Tabulatory
- Ustawianie oraz używanie tabulatorów
- Tworzenie dokumentu w oparciu o tabulatory
- Listy
- Numerowanie
- Punktowanie
- Listy wielopoziomowe
- Nagłówek i stopka
- Wstawianie oraz edycja
- Praktyczne wykorzystywanie w dokumencie
- Tabele
- Wstawianietabeli
- Dostosowywanie tabeli do własnych potrzeb
- Formatowanie tabeli
- Używanie obiektów
- Wstawianie obrazów, obiektów ClipArt
- Obiekty WordArt
- Przygotowywanie końcowe dokumentu
- Język i sprawdzanie pisowni
- Drukowanie dokumentów