O storytellingu pisze się dużo w mediach branżowych. Jednak najczęściej jest to tylko powierzchowne dotykanie tematu. Jeśli interesuje Was ta tematyka i macie już dość ogólników oraz przykładów jak robią to znane marki z wielkim budżetem na marketing, proponujemy warsztat. Teorie i definicje zastąpi praktyka, a efektem będzie szkic opowieści o Twojej marce, gotowy do wykorzystania w mailingu, prezentacji lub na landing page.
Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb klienta. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
Osoby przygotowujące treści marketingowe, zarządzające wizerunkiem, a także zainteresowane sprzedażą poprzez opowieści.
Cel szkolenia:
Uczestnik opuści warsztat z przygotowaną historią o swojej firmie oraz pakietem wiedzy, jak osadzić tę historię w dalszej komunikacji marketingowej.
Korzyści ze szkolenia:
Szkolenie ma formę praktycznego warsztatu obejmującego wykorzystanie technik kreatywnego pisania w tworzeniu narracji marketingowych.
Program szkolenia:
- Struktura i narzędzia opowieści.
- Piramida Freytaga – jak pisał Szekspir.
- Monomit – melodie, które już raz słyszałem.
- Archetypy – klocki do układania opowieści.
- Metody kreatywnego pisania
- Świadome używanie języka.
- Narracja – sztuka budowania światów.
- Metody budowania bohaterów z krwi i kości.
- Tworzenie rzeczywistości dzięki emocjom.
- Opowieści, które sprzedają.
- Mit założycielski czy szczęśliwy klient.
- Jak publikować i gdzie rozpowszechniać opowieści.
- Story w kampanii mailingowej i na WW