Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
...

Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe


Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....

Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...

Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....

Artur Michalski, ROSSMANN Polska


Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...

Grażyna Bach, Mieszko S.A.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Agnieszka Ryczkowska
Kierownik Działu Obsługi Posprzedażowej i Windykacji
EcoCar S.A.
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 10% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: OpenOffice - na dostosowanym poziomie zaawansowania

Zapraszamy na szkolenie poszerzające umiejętność korzystania z pakietu oprogramowania biurowego OpenOffice w pracy administracyjno - biurowej. Kurs obejmuje sprawdzanie poprawności danych, korzystanie z zaawansowanych funkcji tekstowych, statystycznych, finansowych oraz funkcje logiczne i ich łączenie. Zaawansowane techniki tworzenia wykresów, drukowanie i jego opcje, zarządzanie skoroszytami.

Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb klienta. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.

Zapytanie ofertowe >>

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w OpenOffice.

Adresaci szkolenia OpenOffice - na dostosowanym poziomie zaawansowania
Adresaci szkolenia:

Kurs przeznaczony dla osób wykorzystujących w swojej pracy komputer, które chcą nauczyć się od podstaw obsługi i efektywnego wykorzystywania pakietu oprogramowania biurowego Open Office.

Cel szkolenia OpenOffice - na dostosowanym poziomie zaawansowania
Cel szkolenia:

Nabycie umiejętności obsługi pakietu oprogramowania biurowego Open Office, a tym samym zwiększenie efektywności pracy i kwalifikacji zawodowych. Uniwersalny charakter prezentowanych zagadnień pozwala pokazać możliwości pakietu oprogramowania biurowego Open Office w codziennej pracy administracyjno-biurowej oraz w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Korzyści ze szkolenia OpenOffice - na dostosowanym poziomie zaawansowania
Korzyści ze szkolenia:
  • zyskasz umiejętność korzystania z programów biurowych.
  • podniesiesz poziom swoich kompetencji zawodowych
  • zwiększysz swoje szanse na na awans lub znalezienie ciekawej i dobrze płatnej pracy 
  • poprawisz swoją wydajność w pracy
  • praca z danymi zajmie Ci mniej czasu
  • szybciej i sprawniej odnajdziesz interesujące Cię informacje
Program szkolenia OpenOffice - na dostosowanym poziomie zaawansowania
Program szkolenia:

15 godzin, 2 dni

Poniżej przykładowy program na 2 dni szkoleniowe, 14 godzin zegarowych.
Zawsze dostosowujemy go do indywidualnych potrzeb grupy.

  1. Wstęp do OpenOffice
  2. Zapoznanie z programem  Open Office Writer
  • Podstawy edycji tekstu
  • Wprowadzanie znaków specjalnych do tekstu oraz indeks górny i dolny
  • Formatowanie znaków oraz akapitów
  • Cofanie i ponawianie operacji
  • Operacje na tekście - kopiowanie, wklejanie, przesuwanie
  • Tabulatory, pionowe formatowanie tekstu
  • Wstawianie grafiki do dokumentu
  • Tworzenie i formatowanie tabel
  • Sprawdzanie pisowni
  • Marginesy strony
  • Nagłówki, stopki, numeracja stron

       3. Zapoznanie z programem Calc.

  • Wprowadzanie treści oraz edycja komórek
  • Wyszukiwanie i wybieranie komórek i grup komórek.
  • Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka).
  • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek
  • Formatowanie według typu danych oraz graficzne.
  • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja
  • Wstawianie i modyfikowanie formuł
  • Podstawowe i najczęściej używane funkcje matematyczne
  • Funkcje logiczne oraz  adresowanie względne i bezwzględne
  • Formuły do zastosowań finansowych
  • Praca z datami i czasem
  • Sortowanie danych i filtry
  • Tworzenie wykresów
  • Zarządzanie skoroszytami

       4. Zapoznanie z tworzenia prezentacji w programie Impress

  • Tworzenie slajdów
  • Przykłady zawartości slajdów
  • Formatowanie slajdów
  • Przygotowanie pokazu slajdów

 Czas trwania szkolenia obejmuje realizację zajęć oraz przerwy. Godziny oraz czas trwania przerw zawsze są dostosowywane do potrzeb grupy.

 

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse