Szkolenie Administracja i tworzenie raportów i zarządzanie MS Office 365 jest odpowiedzią na potrzeby profesjonalistów IT, którzy biorą udział w procesie ewaluacji, planowania, wdrożenia oraz obsługi usług Office 365 takich jak tożsamości, zależności, wymagania i technologie wsparcia.
Kurs skupia się na umiejętnościach wymaganych przy konfiguracji Office 365 dotyczących usług federacyjnych z istniejącymi tożsamościami użytkowników oraz potrzebnych do utrzymania dzierżawy Office 365 wraz z jej użytkownikami.
Program szkolenia:
- Planowanie i inicjowanie dzierżawy do Office 365
- Przegląd usługi Office 365
- Inicjowanie dzierżawy Office 365
- Planowanie fazy pilotażowej
- Zarządzanie użytkownikami, grupami Office 365
- Zarządzanie użytkownikami i licencjami
- Zarządzanie hasłami i poświadczeniami
- Zarządzanie grupami bezpieczeństwa Office 365
- Zarządzanie użytkownikami i grupami Office 365 za pomocą PowerShell
- Konfigurowanie dostępu administracyjnego
- Konfigurowanie połączeń klienckich do Microsoft Office 365
- Planowanie dotyczące klientów Office 365
- Planowanie połączeń dla Office 365
- Konfigurowanie połączeń dla klientów Office 365
- Planowanie i konfigurowanie synchronizacji usług katalogowych
- Planowanie i przygotowanie do synchronizacji usług katalogowych
- Wrażanie synchronizacji usług katalogowych za pomocą AD Connect
- Zarządzanie tożsamościami Office 365 za pomocą synchronizacji usług katalogowych
- Planowanie i wdrażanie Office 2016 ProPlus
- Przegląd wersji Office 365 ProPlus
- Planowanie i zarządzanie wdrażaniem Office 365 ProPlus ukierunkowanym na
- użytkowników
- Planowanie i zarządzanie centralnym wdrażaniem Office 365 ProPlus
- Telemetria i raportowanie Office
- Planowanie i zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami dla Exchange Online
- Przegląd usługi Exchange Online
- Zarządzanie użytkownikami Exchange Online
- Planowanie i konfigurowanie uprawnień Exchange Online
- Planowanie i konfigurowanie usług w Exchange Online
- Planowanie i konfigurowanie przepływu poczty w Office 365
- Planowanie i konfigurowanie ochrony poczty w Office 365
- Planowanie i konfigurowanie polityk dostępu dla klientów
- Migracja do Exchange Online
- Planowanie i wdrażanie usługi Skype for Business Online
- Planowanie i konfigurowanie ustawień usługi Skype for Business Online
- Konfigurowanie połączeń użytkowników i klientów Skype for Business Online
- Planowanie integracji usług głosowych ze Skype for Business Online
- Planowanie i konfigurowanie usługi SharePoint Online
- Konfigurowanie usługi SharePoint Online
- Planowanie i konfigurowanie zbioru witryn SharePoint Online
- Planowanie i konfigurowanie udostępnień dla użytkowników zewnętrznych
- Planowanie i konfigurowanie usługi Office 365 dotyczącej współpracy
- Planowanie i zarządzanie usługą Yammer Enterprise
- Planowanie i konfigurowanie usługi OneDrive for Business
- Konfigurowanie grup Office 365
- Planowanie i konfigurowanie zarządzania prawami i zgodnością
- Przegląd funkcjonalności związanych ze zgodnością Office 365
- Planowanie i konfigurowanie usługi Azure Right Management w Office 365
- Zarządzanie funkcjonalnościami związanymi ze zgodnością Office 365
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów Office 365
- Rozwiązywanie problemów Office 365
- Monitorowanie stanu usług Office 365
- Planowanie i konfigurowanie federacji tożsamości
- Wyjaśnienie pojęcia federacji tożsamości
- Planowanie wdrażania usługi AD FS
- Wdrażanie AD FS dla federacji tożsamości w Office 365