Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Praca: Office Manager - Łódź

  • Słyniesz z dobrej organizacji i cieszy Cię pomaganie innym?
  • Nie boisz się rozmów telefonicznych, a jednocześnie lubisz pracę z Excelem i Wordem?
  • Wesprzyj nas w zdobywaniu kolejnych rynków szkoleniowych i zaopiekuj się biurem Edukey :)

Office Manager - praca w Łodzi

Dołącz do naszego zespołu jako:

Office Manager

Kim jest Edukey ?

APLIKUJ TERAZ >>

Jesteśmy młodym zespołem z potencjałem na globalny startup :)

Od 7 lat budujemy pozycję lidera szkoleń z MS Office.
Obecnie przygotowujemy wejście na rynki anglojęzyczne.

Na odbywających się niemal codziennie szkoleniach przyspieszyliśmy pracę już ponad 5000 osób, m.in. z firm: Airbus Helicopters, ABB, Apteki DOZ, Bakalland, Bluerank, BZ WBK, Decathlon, Delfarma, Fujitsu, Hochland, Indesit, PGNiG, Shimano, UNIQA.

Chcemy stać się dla szkoleń tym, czym Uber dla taksówek, a AirBnB dla wynajmujących, dlatego stosujemy:
systemy IT automatyzujące pracę i obsługę klienta, inbound marketing, sprzedaż online, badania użyteczności i User Experience, optymalizację procesów i KPI.

Miejsce pracy: Łódź (obok Atlas Areny)

Wymagania:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • dobra organizacja pracy i terminowość
  • konsekwencja w planowaniu i osiąganiu celów
  • ostatnie lata studiów (najlepiej ITS / zaocznych)
  • dobra znajomość obsługi komputera, MS Office i internetu
  • mile widziane doświadczenie w mailowym i telefonicznym kontakcie z klientami (a przynajmniej otwartość :)
  • samokrytycyzm, chęć do ciągłej nauki i doskonalenia
  • optymizm, wiara w siebie i w innych, pozytywna energia!

Zakres obowiązków:

  • obsługa klienta (telefon, email, chat) i recepcji (np. kawa dla gości)
  • odpisywanie na maile i potwierdzanie uczestników szkoleń otwartych
  • wsparcie zespołu, organizacja wyjazdów i spotkań
  • wystawianie faktur sprzedażowych, współpraca z księgowością i kadrami
  • przekazywanie faktur do księgowości na koniec miesiąca
  • kontrolowanie płatności klientów (i monity), robienie przelewów
  • pomoc w planowaniu i kontroli kosztów biura, sporządzenie cash flow
  • redagowanie dokumentów, uzupełnianie umów, archiwizacja
  • drukowanie dyplomów, list obecności, materiałów szkoleniowych
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obieg dokumentów
  • uzupełnianie danych w CRM, Trello, Google Calendar (zadania, projekty)
  • zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, chemii itp.
  • dbanie o działanie drukarek i sprzętu (wymiana toneru, wezwanie serwisu)
  • organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych (agenda, notowanie, podsumowanie)
  • pomoc w działaniach HR (dodanie ogłoszeń o pracę, przeglądanie CV, umawianie)

Oferujemy:

  • ciekawą pracę, pełną wyzwań i kontaktu z ludźmi (również po angielsku)
  • samodzielność i odpowiedzialność za własne zadania
  • wymiar 80-160 godzin na miesiąc (możliwe elastyczne godziny pracy na zlecenie dla studentów)
  • podstawę 13zł/h brutto + prowizję po okresie próbnym (zwykle >500zł/m)
  • dostęp do szkoleń, firmowej biblioteki i audiobooków (Audible Amazon, Udemy)
  • przyjazną atmosferę pracy :)

Zainteresowaliśmy Cię?

Prześlij swoje CV (a najlepiej link do profilu na LinkedIn) oraz napisz dlaczego interesuje Cię dołączenie do zespołu Edukey:

APLIKUJ TERAZ >>

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli (w mailu lub CV):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz kolejnych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

 

 

 

Masz pilne pytanie?
Zadzwoń: (42) 630-80-99
Aybyśmy mogli przygotować ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb prosimy o wypełnienie wszystkich pól poniższego formularza oraz podanie nazwy usługi, poziomu zaawansowania, preferowanego terminu, lokalizacji (np. w Państwa sali), liczby osób do przeszkolenia oraz czy mamy zapewnić laptopy, projektor. Dziękujemy :-)

Jaka usługa Cię interesuje?

Miasto

Imię i nazwisko*

Adres e-mail*

Telefon kontaktowy

Skąd wiesz o Edukey?

Treść zapytania*

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych