Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Facebook - reklama i promocja w społecznościach

Zastanawiasz się jak wykorzystać potencjał Facebooka do promocji swojej marki/firmy, jak stworzyć Fanpage, jak angażować internautów, jak stworzyć kampanię reklamową Facebook Ads? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać ten serwis społecznościowy do promocji Twojego biznesu.

Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb klienta. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.

Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia Facebook - reklama i promocja w społecznościach
Adresaci szkolenia:
  • Przyszli social media managerowie
  • Specjaliści od marketingu i e-marketingu
  • Właściciele małych i średnich firm chcący lepiej planować i koordynować działania na FB
  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań PR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
  • Osoby odpowiedzialne za działania typu Word of Mouth, Buzz, Content Marketing
  • Project managerowie w segmencie media/internet
  • Promotorzy wydarzeń
Korzyści ze szkolenia Facebook - reklama i promocja w społecznościach
Korzyści ze szkolenia:
  • Nauczysz się mierzyć i zwiększać efekty działań na Facebooku.
  • Dowiesz się jak szybko i efektywnie zarządzać profilami, narzędziami i treściami.
  • Po szkoleniu samemu zaplanujesz i wdrożysz pierwsze kampanie oraz działania na Facebooku.
  • Zdobędziesz aktualne wiadomości na temat Facebooka po ostatnich istotnych zmianach.
Program szkolenia Facebook - reklama i promocja w społecznościach
Program szkolenia:

Program szkolenia

1. Tajemnica popularności Facebooka i korzyści z popularności profilu personalnego lub firmowego na Facebooku


2. Profil osobowy na Facebooku

  • Zarządzanie swoją tożsamością w społecznościach i optymalizacja konta
  • Ustawienia prywatności, ustawienia awatarów
  • Publikacja różnych rodzajów treści:: wpisów tekstowych, linków, zdjęć, filmów, pytań
  • Udostępnianie treści, komentarze, linki do postów, oznaczanie osób i stron tagami i inne formy angażującej interakcji
  • Promocja treści
  • Wyjaśnienie kwestii „widoczności” treści, edgerank Facebooka i co z niego wynika w praktyce
  • Listy, jako narzędzia dystrybucyjne w komunikacji osobistej i służbowej
  • Facebook w trybie mobilnym, Facebook Places

3. Profil firmy

  • „Fanpage”, czyli strona firmy na Facebooku – do czego i w jaki sposób można ją wykorzystać
  • Tworzenie i administrowanie Stroną na FB
    • Twoje ustawienia
    • Zarządzanie uprawnieniami i tożsamościami na stronie
    • Poprawne dodawanie awatara, zasady jego design
    • Tworzenie tzw. krótkiego adresu facebook.com/twojanazwa
    • Dodawanie i usuwanie administratorów
    • Publikacja treści i sposoby jej promocji
    • www.facebook.com/business - strony, reklamy, zdarzenia sponsorowane
    • Dystrybucja informacji – jak różnicować treści w zależności od lokalizacji i języka
  • Statystyki Fanpage
    • Insights
    • Możlliwość skorzystania z innych narzędzi, Google Analytics, Fanpage Trender itp.
    • Jak czytać statystyki?
  • Użytkownicy
    • Monitoring i moderacja dyskusji
    • Określenie reguł/regulaminu komunikacji na stronie
    • Filtry moderacyjne
    • Interakcje i kreacja zaangażowania

4. Zakładki i aplikacje na Facebooku (iFrame)

  • Dodawanie i ustawienia aplikacji (zakładek)
  • Ustawianie zakładki jako powitalnej na stronie
  • Różnica pomiędzy aplikacjami  natywnymi i zewnętrznymi
  • Fan Gate i Friend Gate, co to jest i jak to wykorzystać
  • Zezwolenia aplikacji
  • Wykorzystanie gotowych aplikacji vs. aplikacje tworzone własnymi siłami lub na zamówienie
  • Źródła gotowych produktów typu aplikacje, konkursy, formularze itp.: Wildfireapp.com, Involver.com, Appbistro.com, Megafoni.pl,  Lubie.to, Fanpoint.pl, Socialapps.pl


5. Promocja – narzędzia bezpłatne (promocja strony)

  • Społecznościowe wtyczki Facebooka i Open Graph
  • Promowanie (zaproszenia) wśród znajomych osobistych
  • Grupy tematyczne jako facebookowe narzędzie mailingu
  • Wydarzenia
  • Zaangażowanie w interakcje jako strona z wykorzystaniem innych stron i wydarzeń

6. Promocja – narzędzia płatne

  • Reklama na Facebooku, CPC, CPM
  • Sponsored Stories (Zdarzenia sponsorowane)
  • Kreacja kampanii na Facebooku
  • Zasady targetowania kampanii
  • Zarządzanie budżetem kampanii
  • Zarządzanie przebiegiem kampanii, monitoring
  • Statystyki i efekty kampanii

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych