Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...

Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....

Artur Michalski, ROSSMANN Polska



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...

Grażyna Bach, Mieszko S.A.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
...

Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe


Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....

Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Testy wiedzy przed kursem
  • Duża elastyczność

Kurs: Facebook - reklama i promocja w społecznościach

Zastanawiasz się jak wykorzystać potencjał Facebooka do promocji swojej marki/firmy, jak stworzyć Fanpage, jak angażować internautów, jak stworzyć kampanię reklamową Facebook Ads? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać ten serwis społecznościowy do promocji Twojego biznesu.

Więcej o szkoleniu: Adresaci, Cel, Korzyści, Program

Szkolenie to realizujemy tylko jako dedykowane szkolenie dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego.

Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia Facebook - reklama i promocja w społecznościach
Adresaci szkolenia:
  • Przyszli social media managerowie
  • Specjaliści od marketingu i e-marketingu
  • Właściciele małych i średnich firm chcący lepiej planować i koordynować działania na FB
  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań PR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
  • Osoby odpowiedzialne za działania typu Word of Mouth, Buzz, Content Marketing
  • Project managerowie w segmencie media/internet
  • Promotorzy wydarzeń
Korzyści ze szkolenia Facebook - reklama i promocja w społecznościach
Korzyści ze szkolenia:
  • Nauczysz się mierzyć i zwiększać efekty działań na Facebooku.
  • Dowiesz się jak szybko i efektywnie zarządzać profilami, narzędziami i treściami.
  • Po szkoleniu samemu zaplanujesz i wdrożysz pierwsze kampanie oraz działania na Facebooku.
  • Zdobędziesz aktualne wiadomości na temat Facebooka po ostatnich istotnych zmianach.
Program szkolenia Facebook - reklama i promocja w społecznościach
Program szkolenia:

Program szkolenia

1. Tajemnica popularności Facebooka i korzyści z popularności profilu personalnego lub firmowego na Facebooku


2. Profil osobowy na Facebooku

  • Zarządzanie swoją tożsamością w społecznościach i optymalizacja konta
  • Ustawienia prywatności, ustawienia awatarów
  • Publikacja różnych rodzajów treści:: wpisów tekstowych, linków, zdjęć, filmów, pytań
  • Udostępnianie treści, komentarze, linki do postów, oznaczanie osób i stron tagami i inne formy angażującej interakcji
  • Promocja treści
  • Wyjaśnienie kwestii „widoczności” treści, edgerank Facebooka i co z niego wynika w praktyce
  • Listy, jako narzędzia dystrybucyjne w komunikacji osobistej i służbowej
  • Facebook w trybie mobilnym, Facebook Places

3. Profil firmy

  • „Fanpage”, czyli strona firmy na Facebooku – do czego i w jaki sposób można ją wykorzystać
  • Tworzenie i administrowanie Stroną na FB
    • Twoje ustawienia
    • Zarządzanie uprawnieniami i tożsamościami na stronie
    • Poprawne dodawanie awatara, zasady jego design
    • Tworzenie tzw. krótkiego adresu facebook.com/twojanazwa
    • Dodawanie i usuwanie administratorów
    • Publikacja treści i sposoby jej promocji
    • www.facebook.com/business - strony, reklamy, zdarzenia sponsorowane
    • Dystrybucja informacji – jak różnicować treści w zależności od lokalizacji i języka
  • Statystyki Fanpage
    • Insights
    • Możlliwość skorzystania z innych narzędzi, Google Analytics, Fanpage Trender itp.
    • Jak czytać statystyki?
  • Użytkownicy
    • Monitoring i moderacja dyskusji
    • Określenie reguł/regulaminu komunikacji na stronie
    • Filtry moderacyjne
    • Interakcje i kreacja zaangażowania

4. Zakładki i aplikacje na Facebooku (iFrame)

  • Dodawanie i ustawienia aplikacji (zakładek)
  • Ustawianie zakładki jako powitalnej na stronie
  • Różnica pomiędzy aplikacjami  natywnymi i zewnętrznymi
  • Fan Gate i Friend Gate, co to jest i jak to wykorzystać
  • Zezwolenia aplikacji
  • Wykorzystanie gotowych aplikacji vs. aplikacje tworzone własnymi siłami lub na zamówienie
  • Źródła gotowych produktów typu aplikacje, konkursy, formularze itp.: Wildfireapp.com, Involver.com, Appbistro.com, Megafoni.pl,  Lubie.to, Fanpoint.pl, Socialapps.pl


5. Promocja – narzędzia bezpłatne (promocja strony)

  • Społecznościowe wtyczki Facebooka i Open Graph
  • Promowanie (zaproszenia) wśród znajomych osobistych
  • Grupy tematyczne jako facebookowe narzędzie mailingu
  • Wydarzenia
  • Zaangażowanie w interakcje jako strona z wykorzystaniem innych stron i wydarzeń

6. Promocja – narzędzia płatne

  • Reklama na Facebooku, CPC, CPM
  • Sponsored Stories (Zdarzenia sponsorowane)
  • Kreacja kampanii na Facebooku
  • Zasady targetowania kampanii
  • Zarządzanie budżetem kampanii
  • Zarządzanie przebiegiem kampanii, monitoring
  • Statystyki i efekty kampanii

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse