Szkolenie przeznaczone jest dla użytkowników aplikacji MS Outlook, którzy wykorzystują Exchange'a oraz pracę grupową w Outlooku. Szkolenie to jest przygotowane specjalnie dla osób, które chcą wykonywać swoje zadania skuteczniej i efektywniej oraz pragną skupiać się na rzeczach o największej wartości.
Dzięki realizacji zajęć w oparciu o metody zakładające aktywny udział uczestników przy zminimalizowaniu tradycyjnych sposobów przekazywania wiedzy , warsztaty cechować będzie wysoka wartość dydaktyczna, przekładająca się na osiągnięcie zakładanych celów szkoleniowych.
Stosowane metody:
- ćwiczenia indywidualne,
- ćwiczenia zespołowe,
- praca indywidualna i zespołowa z programem MS Outlook,
- studium przypadku,
- burza mózgów,
- dyskusje,
- mini wykład interaktywny.
Więcej o szkoleniu: Adresaci, Cel, Korzyści, Program
Szkolenie to realizujemy tylko jako dedykowane szkolenie dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
Osoby, które na co dzień korzystają z aplikacji MS Outlook jednak w zakresie podstawowych jej funkcji. Szczególnie polecamy pracownikom firm wykorzystującym Exchange'a oraz pracę grupową w Outlooku.
Korzyści ze szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy:
- sprawnie posługują się programem MS Outlook,
- znają mechanizmy pracy grupowej w MS Outlook,
- potrafią zarządzać zadaniami i czasem w MS Outlook,
- będą wiedzieć jak bezpiecznie korzystać z możliwości współdzielenia kont pocztowych, kalendarza i kontaktów.
Program szkolenia:
- Wiadomości e-mail.
- Dodatkowe funkcjonalności tworzenie i wysyłania wiadomości e-mail jakie dostarczane są przez serwer Exchange.
- Ankiety wbudowane oraz zaawansowane z wykorzystaniem InfoPath oraz bibliotek SharePoint.
- Udostępnianie oraz udzielanie pełnomocnictw do poczty / książki adresowej / kalendarza / zadań. Różne poziomy uprawnień i zależności z tego wynikające.
- Podpisy w wiadomościach.
- Kontakty globalne a kontakty osobiste. Różnice i możliwości wykorzystania.
- Nietypowe tricki przy filtrowaniu wiadomości i widokach na folderach.
- Dostęp do konta poprzez OWA.
- Kalendarz
- tworzenie, udostępnianie i współpraca w ramach korporacji.
- Planowanie spotkań, rezerwacją zasobów, rezerwacja pomieszczeń.
- Wysyłane zaproszenia i odpowiadanie na nie (tworzenie podsumowania potwierdzeń).
- Zadania
- tworzenie, przypisywanie osób do niego,
- raportowanie o stanie realizacji
- Dziennik – tworzenie, przypisywanie do niego elementów i udostępnianie