Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Polityka jakości

Jakość jest dla naszej firmy podstawą funkcjonowania. To ogół cech nadawanych świadczonym przez Edukey usługom, które przyczyniają się do rozpoznania i zaspokojenia najważniejszych Państwa potrzeb. Jakość to ciągłe udoskonalanie procesu świadczenia usług opartego o analizę rynku, innowacji i opinii Klientów.

 

Certyfikat Jakości SUS 2.0

Logo Standard Usługi Szkoleniowo Rozwojowej PIFS
Logo DEKRA Certyfication

Nasze usługi realizujemy w oparciu o ustalone procedury, stworzone zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowo-Rozwojowych (SUS 2.0) Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
Pozytywnie przeszliśmy audyt przeprowadzony przez DEKRA Certyfication.
Zobacz nasz Certyfikat SUS 2.0 >>

 

Gwarancja Zadowolenia:

Ponieważ Państwa zadowolenie i jakość naszych usług są dla nas bardzo ważne, wprowadziliśmy dla Państwa Gwarancję Zadowolenia.

 

Cele polityki jakości:

W myśl rozwoju i udoskonalania jakości naszych usług dążymy do realizacji następujących celów:

  • realizowanie usług szkoleniowych na najwyższym poziomie merytorycznym (mierzone wynikami testów przed i po) oraz z najlepszą jakością obsługi klienta (mierzone wynikami z ankiet oceny szkoleń, średnia minimum 4,8),
  • oparcie szkoleń o sprawdzone programy i metody nauczania, prowadzonych przez certyfikowanych trenerów z dużym doświadczeniem,
  • stosowanie innowacyjnych rozwiązań ułatwiających Klientowi wybór najbardziej odpowiedniej usługi (testy wiedzy, podpowiedzi, płatność online),
  • dążenie do zachowania wysokiej pozycji na rynku,
  • rozwijanie oferty i zakresu działalności wraz ze zmieniającymi się potrzebami rynkowymi i postępem technicznym.

 

Założone cele osiągamy poprzez realizację szeregu zadań:

  • angażowanie wszystkich pracowników w proces ciągłego doskonalenia jakości realizowanych przez nich zadań,
  • współpracę z certyfikowanymi, doświadczonym trenerami,
  • ciągłą analizę zadowolenia i potrzeb Klientów,
  • dostosowywanie świadczonych usług do zapotrzebowania Klienta,
  • stosowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i uproszczonych procedur w dbałości o komfort i wygodę Klienta,
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników firmy,
  • monitorowanie rynku usług szkoleniowych oraz najnowszych badań w celu podążania za trendami i nowościami,
  • ciągłą kontrolę i ocenę rynku dostawców usług oraz ich właściwy wybór.

 

 

Masz pilne pytanie?
Zadzwoń: (42) 630-80-99
Aybyśmy mogli przygotować ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb prosimy o wypełnienie wszystkich pól poniższego formularza oraz podanie nazwy usługi, poziomu zaawansowania, preferowanego terminu, lokalizacji (np. w Państwa sali), liczby osób do przeszkolenia oraz czy mamy zapewnić laptopy, projektor. Dziękujemy :-)

Jaka usługa Cię interesuje?

Miasto

Imię i nazwisko*

Adres e-mail*

Telefon kontaktowy

Skąd wiesz o Edukey?

Treść zapytania*

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych PIFS