Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Social media i Content Marketing - od podstaw

Zastanawiasz się jak Facebook, Linkedin, Twitter, mikroblogi, blogi, Quora, fora internetowe itp. mogą pomóc Twojej dzialalności? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe i content marketing do promocji Twoich produktów i usług!

Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb klienta. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.

Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia Social media i Content Marketing - od podstaw
Adresaci szkolenia:
  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań PR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych
  • Pracownicy działów marketingu i promocji
  • Specjaliści od e-marketingu
  • Osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami
  • Specjaliści od wizerunku
  • Project managerowie w segmencie media/internet
  • Promotorzy w segmencie MICE
  • Specjaliści od HR i rekrutacji poszukujący nowych metod
  • Business Researcherowie
  • Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami
Cel szkolenia Social media i Content Marketing - od podstaw
Cel szkolenia:

Uczestnik szkolenia:

  • Pozna specyfikę polskiego rynku social media,
  • Zapozna się ze wszystkimi nowymi, popularnymi w Polsce i na świecie, trendami związanymi z serwisami społecznościowymi
  • Dowie się, jak można efektywnie wykorzystać social media we współczesnych procesach komunikacyjnych
  • Zdobędzie praktyczną wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych marek, produktów i usług
  • Pozna nowoczesne sposoby promowania treści
Program szkolenia Social media i Content Marketing - od podstaw
Program szkolenia:

Przykładowy program szkolenia - dostosujemy go do Państwa potrzeb na podstawie analizy przed szkoleniem.

1. Jak social media i Content Marketing zmieniają i będą zmieniać komunikację

2. Polski rynek social media

  • Rodzaje internetowych narzędzi komunikacji społecznościowej, przykłady ich zastosowań (Facebook, Snapchat, Quora, Google+, Pinterest, Goldenline, LinkedIn, Blogi i mikroblogi: Twitter, Fora dyskusyjne etc.)
  • Użytkownicy serwisów społecznościowych / adresaci przekazu – klasyfikacja według typów serwisów i modeli użytkowania
  • Content Marketing: rodzaje treści i ich skuteczność
  • Media społecznościowe w biznesie: korzyści, typowe słabości i błędy – jak uniknąć zagrożeń
  • Rynek usług komunikacji społecznościowej – jak korzystać z tego co jest rzeczywiscie potrzebne i sensowne

3. Faza pierwsza: Przygotowanie planu i strategii w social media

  • Budowa strategii komunikacji w społecznościach internetowych:
  • określenie celu lub celów działania
  • Analiza i wybór narzędzi społecznościowej komunikacji
  • Tworzenie harmonogramu, budżetu oraz KPI’s projektu komunikacyjnego
  • Dobór metodologii i narzędzi pomiaru efektów działań
  • Realizacja, monitoring i estymacja kampanii

4. Faza druga: Adaptacja strategii w strukturze organizacji

  • Czy social media są dla mojej firmy/instytucji czyli powrót do fazy pierwszej i odpowiedzi na pytanie, czy masz cele, które możesz zrealizować za pomocą społecznościowych narzędzi?
  • Wiedza, integracja działań i struktur jako podstawy efektywnych działań społecznościowych
  • Social media wykorzystane dobrze lub źle – galeria przypadków i przykładów

5. Faza trzecia: Działanie

  • Jak to wygląda na co dzień – praktyczna realizacja działań w social media
  • Taktyka a strategia, czyli o przewagach dobrze przemyślanej elastyczności
  • A jeśli zdarzy się kryzys…

6. Faza czwarta: Odbiór

  • Dlaczego warto słuchać internautów
  • Jak słuchać, aby Internet dostrzegł i docenił, że słuchamy
  • Narzędzia nasłuchu – darmowe i komercyjne narzędzia do monitorowania społecznościowego internetu

7. Faza piąta: ocena efektów

  • Metody pomiaru –związek z celami i założonymi grupami dotarcia
  • Jak opisać efekty komunikowania się przez social media
  • Narzędzia wspomagające pomiar – narzędzia do monitorowania internetu, systemy statystyk ruchu w poszczególnych źródłach, dedykowane narzędzia do pomiaru social media

8. Jak poznać świat social mediów i społeczności

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych PIFS