Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Bernadeta Grot
Koordynator ds. ksiegowości dostawców
LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Social media i Content Marketing - od podstaw

Zastanawiasz się jak Facebook, Linkedin, Twitter, mikroblogi, blogi, Quora, fora internetowe itp. mogą pomóc Twojej dzialalności? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe i content marketing do promocji Twoich produktów i usług!

Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb klienta. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.

Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia Social media i Content Marketing - od podstaw
Adresaci szkolenia:
  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań PR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych
  • Pracownicy działów marketingu i promocji
  • Specjaliści od e-marketingu
  • Osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami
  • Specjaliści od wizerunku
  • Project managerowie w segmencie media/internet
  • Promotorzy w segmencie MICE
  • Specjaliści od HR i rekrutacji poszukujący nowych metod
  • Business Researcherowie
  • Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami
Cel szkolenia Social media i Content Marketing - od podstaw
Cel szkolenia:

Uczestnik szkolenia:

  • Pozna specyfikę polskiego rynku social media,
  • Zapozna się ze wszystkimi nowymi, popularnymi w Polsce i na świecie, trendami związanymi z serwisami społecznościowymi
  • Dowie się, jak można efektywnie wykorzystać social media we współczesnych procesach komunikacyjnych
  • Zdobędzie praktyczną wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych marek, produktów i usług
  • Pozna nowoczesne sposoby promowania treści
Program szkolenia Social media i Content Marketing - od podstaw
Program szkolenia:

Przykładowy program szkolenia - dostosujemy go do Państwa potrzeb na podstawie analizy przed szkoleniem.

1. Jak social media i Content Marketing zmieniają i będą zmieniać komunikację

2. Polski rynek social media

  • Rodzaje internetowych narzędzi komunikacji społecznościowej, przykłady ich zastosowań (Facebook, Snapchat, Quora, Google+, Pinterest, Goldenline, LinkedIn, Blogi i mikroblogi: Twitter, Fora dyskusyjne etc.)
  • Użytkownicy serwisów społecznościowych / adresaci przekazu – klasyfikacja według typów serwisów i modeli użytkowania
  • Content Marketing: rodzaje treści i ich skuteczność
  • Media społecznościowe w biznesie: korzyści, typowe słabości i błędy – jak uniknąć zagrożeń
  • Rynek usług komunikacji społecznościowej – jak korzystać z tego co jest rzeczywiscie potrzebne i sensowne

3. Faza pierwsza: Przygotowanie planu i strategii w social media

  • Budowa strategii komunikacji w społecznościach internetowych:
  • określenie celu lub celów działania
  • Analiza i wybór narzędzi społecznościowej komunikacji
  • Tworzenie harmonogramu, budżetu oraz KPI’s projektu komunikacyjnego
  • Dobór metodologii i narzędzi pomiaru efektów działań
  • Realizacja, monitoring i estymacja kampanii

4. Faza druga: Adaptacja strategii w strukturze organizacji

  • Czy social media są dla mojej firmy/instytucji czyli powrót do fazy pierwszej i odpowiedzi na pytanie, czy masz cele, które możesz zrealizować za pomocą społecznościowych narzędzi?
  • Wiedza, integracja działań i struktur jako podstawy efektywnych działań społecznościowych
  • Social media wykorzystane dobrze lub źle – galeria przypadków i przykładów

5. Faza trzecia: Działanie

  • Jak to wygląda na co dzień – praktyczna realizacja działań w social media
  • Taktyka a strategia, czyli o przewagach dobrze przemyślanej elastyczności
  • A jeśli zdarzy się kryzys…

6. Faza czwarta: Odbiór

  • Dlaczego warto słuchać internautów
  • Jak słuchać, aby Internet dostrzegł i docenił, że słuchamy
  • Narzędzia nasłuchu – darmowe i komercyjne narzędzia do monitorowania społecznościowego internetu

7. Faza piąta: ocena efektów

  • Metody pomiaru –związek z celami i założonymi grupami dotarcia
  • Jak opisać efekty komunikowania się przez social media
  • Narzędzia wspomagające pomiar – narzędzia do monitorowania internetu, systemy statystyk ruchu w poszczególnych źródłach, dedykowane narzędzia do pomiaru social media

8. Jak poznać świat social mediów i społeczności

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych PIFS