Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Bernadeta Grot
Koordynator ds. ksiegowości dostawców
LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: MS Access - poziom średniozaawansowany

Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do obsługi programu Microsoft Access w pracy biurowej na poziomie średniozaawansowanym. MS Access to program zarządzania bazą danych. Dzięki niemu pracownicy zajmujący się przetwarzaniem informacji mogą z łatwością uzyskiwać dostęp do danych, w prosty sposób tworzyć czytelne raporty oraz bezpiecznie udostępniać dane w środowisku sieci Web.

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w programie MS Access.

Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb klienta. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.

Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia MS Access - poziom średniozaawansowany
Adresaci szkolenia:

Szkolenie przeznaczone dla pracowników biurowych, zajmujących się przetwarzaniem informacji, tworzeniem raportów oraz udostępnianiem danych w Internecie.

Cel szkolenia MS Access - poziom średniozaawansowany
Cel szkolenia:

Nabycie umiejętności szybkiego i łatwego śledzenia informacji oraz tworzenia raportów dzięki ulepszonemu interfejsowi i funkcjom interaktywnym, które nie wymagają szczegółowej wiedzy na temat baz danych. Zapoznanie się z programem MS Access ma na celu również skuteczne zarządzanie, przechowywanie i grupowanie zgromadzonych danych.

Korzyści ze szkolenia MS Access - poziom średniozaawansowany
Korzyści ze szkolenia:

Korzystanie z programu Microsoft Access niesie za sobą wiele korzyści w codziennej pracy biurowej:

  • Szybsze uzyskiwanie lepszych rezultatów
  • Gromadzenie i aktualizowanie informacji bezpośrednio ze źródła
  • Tworzenie wielu raportów z różnymi widokami tych samych informacji
  • Pobieranie i używanie informacji z wielu źródeł
  • Szybkie rozpoczynanie pracy dzięki zastosowaniu gotowych rozwiązań
  • Szybkie tworzenie tabel niezależnie od stopnia złożoności bazy danyc
Program szkolenia MS Access - poziom średniozaawansowany
Program szkolenia:
  1. Przypomnienie podstawowych informacji o bazach danych
    • Dodawanie i zaznaczanie rekordów baz danych
    • Dostosowywanie tabel
    • Praca z danymi (dodawanie, usuwanie, formatowanie)
    • Obsługa formularzy podstawowych i podrzędnych
  2. Tabele
    • Format wyświetlania a maska wprowadzania
    • Działania na rekordach
    • Indeksy
    • Klucz podstawowy, klucz obcy
    • Relacje między tabelami
  3. Formularze
    • Tworzenie formularzy za pomocą kreatora
    • Doskonalenie wyglądu, zmiana właściwości formularzy
    • Używanie formantów
    • Efektywna praca z formularzami
  4. Kwerendy
    • Rodzaje kwerend
    • Tworzenie kwerend za pomocą kreatora oraz w widoku projektu
    • Ustawianie właściwości kwerend
    • Modyfikacja  kwerend
    • Kwerendy z wielu tabel
  5. Raporty
    • Tworzenie raportów za pomocą kreatora
    • Dostosowywanie wyglądu raportu
    • Kryteria sortowania i grupowania
  6. Makropolecenia
    • Zasady tworzenia
    • Przykłady wykorzystania prostych makropoleceń

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych PIFS