Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: MS Access - poziom średniozaawansowany

Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do obsługi programu Microsoft Access w pracy biurowej na poziomie średniozaawansowanym. MS Access to program zarządzania bazą danych. Dzięki niemu pracownicy zajmujący się przetwarzaniem informacji mogą z łatwością uzyskiwać dostęp do danych, w prosty sposób tworzyć czytelne raporty oraz bezpiecznie udostępniać dane w środowisku sieci Web.

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w programie MS Access.

Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb klienta. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.

Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia MS Access - poziom średniozaawansowany
Adresaci szkolenia:

Szkolenie przeznaczone dla pracowników biurowych, zajmujących się przetwarzaniem informacji, tworzeniem raportów oraz udostępnianiem danych w Internecie.

Cel szkolenia MS Access - poziom średniozaawansowany
Cel szkolenia:

Nabycie umiejętności szybkiego i łatwego śledzenia informacji oraz tworzenia raportów dzięki ulepszonemu interfejsowi i funkcjom interaktywnym, które nie wymagają szczegółowej wiedzy na temat baz danych. Zapoznanie się z programem MS Access ma na celu również skuteczne zarządzanie, przechowywanie i grupowanie zgromadzonych danych.

Korzyści ze szkolenia MS Access - poziom średniozaawansowany
Korzyści ze szkolenia:

Korzystanie z programu Microsoft Access niesie za sobą wiele korzyści w codziennej pracy biurowej:

  • Szybsze uzyskiwanie lepszych rezultatów
  • Gromadzenie i aktualizowanie informacji bezpośrednio ze źródła
  • Tworzenie wielu raportów z różnymi widokami tych samych informacji
  • Pobieranie i używanie informacji z wielu źródeł
  • Szybkie rozpoczynanie pracy dzięki zastosowaniu gotowych rozwiązań
  • Szybkie tworzenie tabel niezależnie od stopnia złożoności bazy danyc
Program szkolenia MS Access - poziom średniozaawansowany
Program szkolenia:
  1. Przypomnienie podstawowych informacji o bazach danych
    • Dodawanie i zaznaczanie rekordów baz danych
    • Dostosowywanie tabel
    • Praca z danymi (dodawanie, usuwanie, formatowanie)
    • Obsługa formularzy podstawowych i podrzędnych
  2. Tabele
    • Format wyświetlania a maska wprowadzania
    • Działania na rekordach
    • Indeksy
    • Klucz podstawowy, klucz obcy
    • Relacje między tabelami
  3. Formularze
    • Tworzenie formularzy za pomocą kreatora
    • Doskonalenie wyglądu, zmiana właściwości formularzy
    • Używanie formantów
    • Efektywna praca z formularzami
  4. Kwerendy
    • Rodzaje kwerend
    • Tworzenie kwerend za pomocą kreatora oraz w widoku projektu
    • Ustawianie właściwości kwerend
    • Modyfikacja  kwerend
    • Kwerendy z wielu tabel
  5. Raporty
    • Tworzenie raportów za pomocą kreatora
    • Dostosowywanie wyglądu raportu
    • Kryteria sortowania i grupowania
  6. Makropolecenia
    • Zasady tworzenia
    • Przykłady wykorzystania prostych makropoleceń

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych