Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Marketing internetowy - podstawy promocji w internecie

Szkolenie ogólnie wprowadzające w podstawy marketingu internetowego. Omawiamy trendy, formy i narzędzia promocji firmy w internecie. Podczas warsztatów pokazujemy najczęściej używane narzędzia m.in. od Google i Facebooka.

Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb klienta. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.

Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia Marketing internetowy - podstawy promocji w internecie
Adresaci szkolenia:

Osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem internetowym, przedsiębiorcy chcący znaleźć klientów w
sieci, właściciele sklepów internetowych, osoby szukające pracy w marketingu lub świeżo zatrudnione na stanowisku z nim powiązanym.

Cel szkolenia Marketing internetowy - podstawy promocji w internecie
Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest pokazanie możliwych kierunków i pomoc w dalszym samodzielnym rozwoju. Uczestnicy poznają najważniejsze narzędzia marketingu internetowego i nauczą się jak wybrać najbardziej skuteczne w ich biznesie. Zdobędą też podstawy wiedzy do oceny ich skuteczności i optymalizacji działań (np. metoda Bull's Eye).

Korzyści ze szkolenia Marketing internetowy - podstawy promocji w internecie
Korzyści ze szkolenia:
  • Zdobędziesz wiedzę na temat najważniejszych narzędzimarketingu internetowego i trendów.
  • Nauczysz się jak zbudować zarys strategii marketingowej i wybrać narzędzia.
  • Dowiesz się jak oceniach skuteczność działań i jak je optymalizować.
  • Będziesz lepiej wydawać pieniądze na marketing, aby przekładały się na realne zarobki.
Program szkolenia Marketing internetowy - podstawy promocji w internecie
Program szkolenia:

1. Czym jest marketing internetowy?
Najważniejsze pojęcia związane z promocją w Internecie:
- Witryna internetowa, hosting, CMS, unikalny użytkownik, e-Commerce,
- Tworzenie serwisu internetowego najważniejsze zasady
- Współczynnik konwersji CR – definicja i rodzaje,
- SEO/SEM
- Analityka internetowa: ruch, współczynnik odrzuceń,
- PPC: Display Advertising, CPC, CPM, CPL, CTR
2. Pozycjonowanie stron
- Jak działa wyszukiwarka Google
- Analiza słów kluczowych, metody i narzędzia, ćwiczenie
- Najważniejsze elementy optymalizacji stron – SEO, ćwiczenie
- Content marketing - content is a king
- Linkowanie – rodzaje, źródła i jakość linków
3. Płatna reklama PPC: Adwords, Facebook Ads, Linkedin Ads
- Przygotowanie prostej reklamy - ćwiczenie
4. Pozostałe metody promocji:
- Ogłoszenia
- Marketing lokalny – Google My Business, mapy, bazy firm, katalogi
- Porównywarki cenowe
- YouTube – metody promocji co jest najważniejsze przy wideomarketingu
- Email marketing
- Artykuły sponsorowane
- Marketing szeptany
5. Triki, ciekawostki, wskazówki
6. Polecane książki, fora i strony internetowe

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych PIFS