Opinia klienta:
Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem.
Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.
Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....
Artur Michalski, ROSSMANN Polska
Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...
Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...
Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.
Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.
Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....
Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...
Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.
Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....
Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.
Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.
Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...
Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....
Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.
Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...
Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.
Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....
Paulina Lewandowska, Oceanic SA
Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe
...
Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...
Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....
Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.
Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...
Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.
Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...
Grażyna Bach, Mieszko S.A.
Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....
Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.
Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...
Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.
Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....
Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska
Szkolenie ogólnie wprowadzające w podstawy marketingu internetowego. Omawiamy trendy, formy i narzędzia promocji firmy w internecie. Podczas warsztatów pokazujemy najczęściej używane narzędzia m.in. od Google i Facebooka.
Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb klienta. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe >>Osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem internetowym, przedsiębiorcy chcący znaleźć klientów w sieci, właściciele sklepów internetowych, osoby szukające pracy w marketingu lub świeżo zatrudnione na stanowisku z nim powiązanym.
Celem szkolenia jest pokazanie możliwych kierunków i pomoc w dalszym samodzielnym rozwoju. Uczestnicy poznają najważniejsze narzędzia marketingu internetowego i nauczą się jak wybrać najbardziej skuteczne w ich biznesie. Zdobędą też podstawy wiedzy do oceny ich skuteczności i optymalizacji działań (np. metoda Bull's Eye).
1. Czym jest marketing internetowy?
Najważniejsze pojęcia związane z promocją w Internecie:
- Witryna internetowa, hosting, CMS, unikalny użytkownik, e-Commerce,
- Tworzenie serwisu internetowego najważniejsze zasady
- Współczynnik konwersji CR – definicja i rodzaje,
- SEO/SEM
- Analityka internetowa: ruch, współczynnik odrzuceń,
- PPC: Display Advertising, CPC, CPM, CPL, CTR
2. Pozycjonowanie stron
- Jak działa wyszukiwarka Google
- Analiza słów kluczowych, metody i narzędzia, ćwiczenie
- Najważniejsze elementy optymalizacji stron – SEO, ćwiczenie
- Content marketing - content is a king
- Linkowanie – rodzaje, źródła i jakość linków
3. Płatna reklama PPC: Adwords, Facebook Ads, Linkedin Ads
- Przygotowanie prostej reklamy - ćwiczenie
4. Pozostałe metody promocji:
- Ogłoszenia
- Marketing lokalny – Google My Business, mapy, bazy firm, katalogi
- Porównywarki cenowe
- YouTube – metody promocji co jest najważniejsze przy wideomarketingu
- Email marketing
- Artykuły sponsorowane
- Marketing szeptany
5. Triki, ciekawostki, wskazówki
6. Polecane książki, fora i strony internetowe