Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...

Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.


Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...

Grażyna Bach, Mieszko S.A.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....

Artur Michalski, ROSSMANN Polska



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....

Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.


Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
...

Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 10% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Jak utrzymać zaangażowanie i zmniejszyć rotację wśród konsultantów call ? centre

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia:

  •  Uporządkowana podstawowa wiedza z zakresu modeli zaangażowania organizacyjnego, komponentów zaangażowania oraz jego rodzajów. Świadomość wpływu cech osobowości na zadowolenie i zaangażowanie w pracę oraz rotację pracowników. 
  • Samodzielne identyfikowanie kluczowych czynnikow zaangażowania pracowników.
  • Umiejętność przeprowadzenia rozmów bieżących z pracownikami, któe wpływają na budowanie zaangażowania i zmniejszenie rotacji (rozmowa korygująca, rozmowa oceniająca, pochwała). 
Cel szkolenia Jak utrzymać zaangażowanie i zmniejszyć rotację wśród konsultantów call ? centre
Cel szkolenia:

Celem usługi jest nabycie i/lub wzmocnienie kompetencji zawodowych z zakresu utrzymywania zaangażowania pracowników oraz zmniejszenia ich rotacji. Po ukończeniu szkolenia Uczestnik:
• Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę z zakresu modeli zaangażowania organizacyjnego, komponentów zaangażowania oraz jego rodzajów. Wie jaki wpływ mają cechy osobowości na zadowolenie i zaangażowanie w pracę oraz rotację pracowników. 
• Umie samodzielnie identyfikować kluczowe czynniki zaangażowania pracowników. Umie przeprowadzić rozmowy bieżące wpływające na budowanie zaangażowania i zmniejszenie rotacji (rozmowa oceniająca, korygująca, pochwała).
• Ma umiejętność wglądu we własne zaangażowanie i jego komponenty, rozumie znaczenie rozwoju osobistego oraz różnic indywidualnych w kontekście wpływania na zaangażowanie w podejmowane działania. Ma szansę rozwinąć kompetencję społeczną z zakresu wpływania na zaangażowanie i rotację pracowników.

Program szkolenia Jak utrzymać zaangażowanie i zmniejszyć rotację wśród konsultantów call ? centre
Program szkolenia:

Poniżej zaprezentowano ramowy program usługi na dwa dni szkolniowe. Tematyka szkolenia będzie dostosowana do potrzeb i oczekiwań Uczestników. 

  • Satysfakcja z pracy, a  zaangażowanie pracowników: czy motywacja to to samo co zaangażowanie? Co to jest zaangażowanie? Kluczowe czynniki zaangażowania pracowników?  Czy zadowoleni z pracy pracownicy, to zawsze zaangażowani pracownicy?
  • Cechy osobowości, a zadowolenie z pracy i zaangażowanie w pracę: osoby neurotyczne, osoby ekstrawertyczne, osoby sumienne
  • Model zaangażowania organizacyjnego wg Meyera i Allena: komponenty zaangażowania (wymiar myślenia, wymiar odczuwania, wymiar działania), rodzaje  zaangażowania (zaangażowanie afektywne, zaangażowanie użytkowe, zaangażowanie normatywne)
  • Tworzenie zaangażowanego i odpowiedzialnego zespołu: rekrutacja i selekcja pracowników, rozwój zespołu (od grupy do zespołu), codzienna praca z zespołem
  • Praktyczne narzędzia i obszary odpowiedzialności kierownika zmiany w budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników w codziennej pracy z zespołem w branży call centre: nagrody i kary, wzbudzanie reguły wzajemności i zaangażowania, odwoływanie się do zasobów i mocnych stron, twórcze wykorzystywanie błędów, poprzez dobór rodzaju zadania, jasny podział i zakres obowiązków, informacje zwrotne o pracy, pochwały i konstruktywna krytyka, poniesienie konsekwencji zaniedbania obowiązków służbowych, odwoływanie się do współzawodnictwa, przywoływanie sukcesów, stymulowanie pracowników do współpracy, jasność celów i misji
  • Rozmowy bieżące i informacje zwrotne wpływające na budowanie zaangażowania: rozmowa motywująca z zespołem, rozmowa oceniająca, rozmowa korygująca zachowanie pracownika, pochwała konkretnego pracownika, pochwała zespołu, rozmowa o oczekiwaniach, rozmowa  o sugestiach, rozmowa o codziennej pracy

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse