Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....

Artur Michalski, ROSSMANN Polska


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...

Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.


Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
...

Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....

Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...

Grażyna Bach, Mieszko S.A.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Agnieszka Ryczkowska
Kierownik Działu Obsługi Posprzedażowej i Windykacji
EcoCar S.A.
  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 10% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych

Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do efektywnego wykorzystywania komputera i Internetu oraz aplikacji biurowych Word i Excel 2010/13 w codziennej pracy.

Współpracujemy z urzędami pracy i instytucjami rynku pracy w zakresie szkoleń indywidualnych, dzięki czemu osoby bezrobotne mogą ubiegać się o finansowanie szkolenia ze środków Urzędu Pracy!

UWAGA: osobom bezrobotnym udział w szkoleniu może sfinansować Urząd Pracy, w którym są zarejestrowani. Wystarczy w UP złożyć wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne. Czas rozpatrywania wniosku to do 30 dni więc warto już dziś podjąć decyzję o odbyciu szkolenia.

EDUKEY s.c. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w WUP w Łodzi o nr: 2.10/00021/201

MAŁE GRUPY, zwykle 6-7 osób.

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w programach MS Office.

Narzędzia i materiały dydaktyczne: Organizator zapewnia stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, skrypty, notatnik i długopis, dyplom ukończenia zajęć.

Podczas szkolenia zapewniamy catering kawowy i lunch kanapkowy.

Ewaluacja: Testy wiedzy PRZED i PO szkoleniu, ankieta oceniająca szkolenia, ankieta 6 dni PO szkoleniu. Raporty dla każdego Klienta.

Zapraszamy również na szkolenia 1-2 dniowe:

Adresaci szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Adresaci szkolenia:

Kurs przeznaczony dla osób, które chcą nauczyć się od podstaw obsługi i efektywnego wykorzystywania komputera i programów biurowych pakietu MS Offcie oraz korzystania z Internetu w pracy. 

Cel szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Cel szkolenia:

Nabycie umiejętności samodzielnej pracy przy komputerze z systemem Windows 7 i swobodnego poruszania się w Internecie, korzystania z poczty e-mail oraz obsługi programów biurowych pakietu MS Office w celu zwiększenia efektywności i kwalifikacji zawodowych. Uniwersalny charakter prezentowanych zagadnień pozwala pokazać możliwości komputera w codziennej pracy administracyjno-biurowej oraz w rozwiązywaniu praktycznych problemów. Metody pomiaru założonych celów szczegółowych: średni wynik testu wiedzy PO będzie o minimum 30% wyższy niż średni wynik testu wiedzy PRZED, ogólna ocena szkolenia w ankietach oceniających usługę wyniesie minimum 4,0/5.

Korzyści ze szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Korzyści ze szkolenia:
  • swodobne korzystanie z komputera oraz poruszanie się po Internecie,
  • korzystanie z poczty internetowej - e-mail,
  • zwiększenie kompetencji zawodowych - dodatkowy atut w CV,
  • zyskanie większych szans na obecnym rynku pracy,
  • podstawowa obsługa programów pakietu MS Office.
Program szkolenia Podstawy komputera, Internetu i aplikacji biurowych
Program szkolenia:

HARMONOGRAM: Pobierz

Przykładowy program szkolenia

Blok I. Obsługa komputera i Internetu w środowisku biurowym
12 godzin zegarowych, 2 dni szkoleniowe

Cz. I Wstęp do pracy na komputerze

  • Rozpoznawanie podstawowych części komputera
  • System Windows 7, obsługa

Cz. II Praca na plikach i folderach 
Cz. III Proste programy

  • Praca z dokumentem, zapis, odczyt, zapis w innym formacie
  • Drukowanie

Cz. IV Podstawy Internetu 
Cz. V Korzystanie z przeglądarki internetowej 
Cz. VI Podstawy poczty elektronicznej 

Blok II. Redagowanie pism i dokumentów z wykorzystaniem Programu Word 2010/13
6 godzin zegarowych, 1 dzień szkoleniowy 

Cz. 1. Tworzenie dokumentu i podstawowe operacje
Cz. 2. Zarządzanie plikami
Cz. 3. Zmiana wyglądu tekstu w dokumencie
Cz. 4. Formatowanie akapitu
Cz. 5. Formatowanie dokumentu
Cz. 6. Obiekty (tabele, obrazy, rysunki, wykresy)
Cz. 7. Drukowanie dokumentu

Blok III. Obsługa programu Excel 2010/13 w zastosowaniu biurowym
12 godzin zegarowych, 2 dni szkoleniowe

Cz. 1. Zapoznanie z programem Excel. Wprowadzanie treści

  • Okna programu. Wprowadzanie danych. Edycja komórek.
  • Wyszukiwanie i wybieranie komórek i grup komórek.
  • Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka).

Cz. 2. Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie

  • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek.
  • Formatowanie graficzne.
  • Typy danych i formatowanie według typu danych.
  • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja.

Cz. 3. Formuły i funkcje
Cz. 4. Sortowanie danych i filtry.
Cz. 5. Tworzenie i stosowanie konspektów
Cz. 6. Tworzenie wykresów i grafiki
Cz. 7. Formatowanie warunkowe
Cz. 8. Drukowanie i jego opcje 
Cz. 9. Zarządzanie skoroszytami 

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse