Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 15% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: Reklama w Google AdWords - szkolenie od podstaw

Promocja w wyszukiwarkach jest niezwykle skuteczna ponieważ to klient sam szuka Twoich produktów i usług! Pomóż mu je odnaleźć, dokładnie wtedy, gdy jest gotów na zakup.

Dowiedz się jak zaistnieć w wyszukiwarce Google oraz sprawić, że Twoja kampania AdWords będzie efektywna kosztowo i szybko przełoży się na zyski. Zapraszamy na szkolenie.

Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb klienta. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.

Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia Reklama w Google AdWords - szkolenie od podstaw
Adresaci szkolenia:

Specjaliści od marketingu, reklamy i PR. Właściciele firm i handlowcy. Osoby prowadzące sklep internetowy, właściciele startupów, blogów i serwisów internetowych. Oraz wszyscy chcący wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (24 milionów użytkowników w Polsce i setki milionów na całym świecie).

Cel szkolenia Reklama w Google AdWords - szkolenie od podstaw
Cel szkolenia:

Nabycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do samodzielnego stworzenia i zarządzania kampanią Google AdWords. Poznanie struktury konta, sposobu działania reklam, metod ustalania stawek i optymalizacji kampanii, podstawowych zasad tworzenia tekstów oraz narzędzi do mierzenia i zwiększania efektywności działań.

Korzyści ze szkolenia Reklama w Google AdWords - szkolenie od podstaw
Korzyści ze szkolenia:

Zwiększysz efektywność kosztową prowadzonych działań marketingowych, nauczysz się jak mierzyć ich efekty, a dzięki dobrej kampanii w Google AdWords zdobędziesz tysiące klientów (około 25 mln użytkowników w samej Polsce).

Ponadto dzięki reklamom AdWords możesz bardzo prosto dotrzeć do setek milionów klientów na całym świecie.

Co więcej, dowiesz się jak tanim kosztem testować swoje pomysły biznesowe oraz hasła reklamowe / USP.

Program szkolenia Reklama w Google AdWords - szkolenie od podstaw
Program szkolenia:

Przykładowy program szkolenia: (1 dzień, 8 godzin lekcyjnych)

  • Czy warto? Trochę statystyk i trendów.
  • Co wpływa na pozycje? Podstawy działania reklam w Google.
  • Jak zacząć? Zakładanie konta i metody płatności.
  • Co i gdzie? Struktura konta Google AdWords.
  • Jak dobrać Słowa Kluczowe? Narzędzia i sposoby analizy.
  • Jak przygotować dobry tekst? Podstawowe zasady copywriterskie.
  • Gdzie kierować reklamy? Wybór i optymalizacja strony docelowej
  • Rodzaje raportów i ich automatyzacja.
  • Jak mierzyć efektywność? Śledzenie konwersji (np. sprzedaży).
  • Co dalej? Optymalizacja działań w Google AdWords (CPC, CTR, CR).
  • Co to jest Quality Score? Optymalizacja współczynnika jakości.

W trakcie szkoleń zamkniętych możliwe są warsztaty praktyczne na przykładzie kampanii klienta.

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse

+  Certyfikaty i organizacje:

Microsoft Office Specialist - Centrum Egzaminacyjne Certiport - Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Certyfikat IC3 Inicjatywa Firm Rodzinnych PIFS