Kurs: Narzędzia Google w Firmie: Gmail, Kalendarz, Dysk i inne
Szkolenie to realizujemy w formie dedykowanego szkolenia zamkniętego (online lub stacjonarnie), dostosowanego do Państwa potrzeb. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest do osób ceniących sprawną współpracę w zespołach (szczególnie rozproszonych), które chcą pracować efektywniej dzięki narzędiom Google dla biznesu. Wymagana dobra znajomość komputera i internetu.
Korzyści ze szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy:
- sprawnie posługują się wybranymi narzędziami firmy Google,
- znają mechanizmy pracy grupowej w Kalendarzu i Dokumentach,
- potrafią zarządzać swoimi zadaniami,
- będą wiedzieć jak bezpiecznie korzystać z możliwości synchronizacji kont pocztowych, kalendarzy i dokumentów,
- zwiększą swoją skuteczność i szybkość pracy,
- usprawnią komunikację w zespołach pracowniczych/projektowych dzięki wdrożeniu narzędzi Google.
Program szkolenia:
Przykładowy program szkolenia. Program realizowany podczas zajęć będzie dostosowany do potrzeb Klienta.
- Wprowadzenie.
- Omówienie celów warsztatu i agendy.
- Integracja uczestników.
- Zasady współpracy.
- Praca ze skrzynką gmail.
- Zarządzanie bazą kontaktów.
- Zarządzanie e-mail.
- Centralne zarządzanie kontami pocztowymi – importowanie i zarządzanie skrzynkami e-mail.
- Rodzaje i priorytety wiadomości.
- Zarządzanie etykietami.
- Tworzenie i zarządzanie podpisami.
- Sortowanie wiadomości.
- Automatyczna korespondencja.
- Zarządzanie informacją – zasada „3 minut”, „czysta skrzynka”, kategoryzacja spraw.
- Zarządzanie zadaniami.
- Tworzenie i edycja zadań.
- Operacje na zadaniach.
- Zarządzanie pracą w kalendarzu Google
- Konfiguracja narzędzia.
- Wykorzystanie kalendarza do organizacji czasu własnego/zespołu.
- Zarządzanie terminami.
- Planowanie działań i spotkań z dostępem do kalendarzy współpracowników.
- Synchronizacja z telefonem komórkowym i aplikacjami zewnętrznymi.
- Zarządzanie dokumentami i plikami w firmie z pomocą Google Drive.
- Wspólna baza danych – jak skutecznie pracować na Google Drive?
- Konfiguracja narzędzia offline i synchronizacja plików
- Praca na wspólnych dokumentach – współdzielenie plików.
- Przegląd dostępnych operacji.
- Przegląd innych narzędzi Google użytecznych w pracy.
- Alerty
- Tłumacz
- Grupy
- Hangouts
- News
- Google Meet