Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
...

Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....

Artur Michalski, ROSSMANN Polska


Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...

Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...

Grażyna Bach, Mieszko S.A.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....

Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Dobry catering w cenie
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Szybkie komputery
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 10% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: SEO Copywriting i Content Marketing

Jak pisać w Internecie, by zdobyć pierwsze strony w Google

Tworzysz teksty, wymyślasz  kreatywne nagłówki, bawisz się słowem i… nic się nie dzieje? Najpierw musisz dotrzeć z tekstem do czytelnika. Uwodzenie go treścią to dopiero drugi etap.

Czy masz świadomość, że pisząc dowolny tekst na potrzeby Internetu, już samym doborem słów wpływasz  na to czy pojawi się on wysoko w Google czy nie? Ty decydujesz więc czy ktoś otrzyma możliwość, by do niego dotrzeć. SEO copywriting to połączenie technologii i słowa oraz obowiązkowa umiejętność dla internetowych redaktorów, dziennikarzy, blogerów, copywriterów oraz specjalistów do spraw marketingu i Public Relations.

Poznaj sposoby tworzenia tekstów, które poprawią widoczność Twojej strony WWW w wyszukiwarkach internetowych. Zobacz przykłady skutecznych artykułów i wysłuchaj inspirujących pomysłów e-PR`owych.

Adresaci szkolenia SEO Copywriting i Content Marketing
Adresaci szkolenia:

Zapraszamy osoby przygotowujące treści na potrzeby Internetu: teksty na strony WWW, artykuły, wpisy na blogi firmowe, opisy produktów, materiały prasowe,  a także osoby odpowiedzialne za zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie.

Cel szkolenia SEO Copywriting i Content Marketing
Cel szkolenia:
  • Dowiesz się jak działa Google i nauczysz się pisać teksty skrojone pod wyszukiwarkę,
  • Nauczysz się sprawdzać czego szukają internauci i rozpoznawać ich nawyki,
  • Opanujesz technikę przygotowywanie różnorodnych tekstów pozycjonujących,
  • Poznasz strategie SEO PR, dzięki którym poprawisz widoczność swojej marki i produktów w Google,
  • Przekonasz się jak wykorzystać YouTube, Facebook i Twitter, by wpłynąć na wyniki wyszukiwania.

 

Korzyści ze szkolenia SEO Copywriting i Content Marketing
Korzyści ze szkolenia:

Po zakończeniu szkolenia będziesz mieć podstawy do przygotowywania tekstów oddziałujących zarówno na użytkowników, jak i roboty wyszukiwarek internetowych.  Będziesz w stanie samodzielnie wspierać procesy pozycjonowania oraz planować działania content marketingu i PR, w oparciu o wiedzę na temat funkcjonowania wyszukiwarki Google.

Program szkolenia SEO Copywriting i Content Marketing
Program szkolenia:

Przykładowy program na 1 dzień – 8 godzin lekcyjnych. Zrealizowany program będzie dostosowany do Państwa potrzeb po wcześniejszej analizie.
 

1.   Podstawy SEO dla marketerów

- Jak funkcjonują wyszukiwarki.

- Proces oceny stron przez roboty Google.

- Sposoby optymalizacji serwisu.

- Narzędzia do automatycznej analizy stron i interpretacja wyników.

- 30 głównych czynników wpływających na pozycję stron w Google.

 

2.   Frazy kluczowe

- Działanie narzędzi potrzebnych do analizy słów kluczowych.

- Słowa kluczowe… ich dobór, podział, wartość, możliwości wykorzystania.

- Rozpoznawanie nawyków Internautów pod kątem doboru fraz do pozycjonowania.

 

3.   SEO Copywriting - tworzenie treści przyjaznych Google

- Najważniejsze reguły SEO Copywritingu.

- SEO marketing w Meta Tagach i grafikach.

- Optymalizacja treści stron internetowych.

 

4.   e-PR, jako wsparcie dla pozycjonowania

- Optymalizacja materiałów prasowych.

- Szablony tekstu – jak je tworzyć i kiedy stosować.

- Rola biura prasowego na www.

 

5.   Content marketing

- Blogi i Social Media, efekt synergii SEO.

- Gdzie i w jaki sposób publikować materiały.

- ‘Pozycjonująca’ aktywność na YouTube.

 

6.   Ćwiczenia 

- Wybrane bloki tematyczne zakończone są ćwiczeniami.

 

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse